Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:54:49 GMT

چگونه همسر خود را علاقمند نگه داريد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۸۷۱۴۴

خبرگزاري آريا -

 
 

 
در اين مقاله نکاتي را براي شما بيان مي کنيم که به کمک آن مي توانيد شوهرتان را به گونه اي شورانگيز نسبت به خود وابسته و علاقمند سازيد و مسحور خود سازيد.

 

براي کنترل مردان عشق ابزار کارا تري از جلب توجه هاي زنانه است. بعد از چند سال اول زندگي معمولاً خانم ها از کاهش رقبت شوهران نسبت به خود شکايت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دليل اين کاهش علاقه کاهش شور و هيجان اوليه است چون ديگر آن جاذبه به شدت اوايل ازدواج نيست و مردان مانند اوايل زندگي از رابطه خود لذت نمي برند.

 

براي اينکه مرد زندگي خود را اغوا کنيد و او را علاقمند نگه داريد، بايد نقش يک افسونگر را بازي کنيد و کاري کنيد که عاشق شما باشد.

 


دلفريب باشيد
 

نقش يک پري دريايي را بازي کنيد. يک پري دريايي با اينکه بسيار زيباست خود را در معرض ديد قرار نمي دهد. در رابطه خود کمي رمز راز به عنوان چاشني وارد کنيد.

 

مقدار کمي طفره رفتن اشتياق او را براي بدست آوردن شما بيشتر مي کند. هيچگاه بدن خود را بيش از حد درمقابل همسر خود به نمايش نگذاريد. اگر در روابط خود غير قابل پيش بيني باشيد اين کار باعث مي شود شور و اشتياق او را بيشتر کنيد.

 

پيام هاي متناقض و گيج کننده برايش بفرستيد مي توانيد سرکش و سپس رام باشيد معصومانه رفتار کنيد آنگاه مانند افراد شرور رفتار کنيد. اين گونه رفتارها سبب مي شود همسر شما سعي کند بيشتر متوجه شما شود و بيشتر شما را کشف کند.

 
 

از خوب بودن زيادي پرهيز کنيد
 

اگر تمام سعي خود را براي بسيار خوب و فرمانبردار بودن بکار گيريد احتمالاً در پايان روز بسيار از رفتار خود راضي خواهيد بود اما با محبت بيش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگري خود کاسته ايد و حتي ممکن است پس از مدتي باعث دلزدگي همسر خود شويد.

 

وقتي يک تقاضاي طبيعي داريد همسرتان به عنوان فردي پر توقع به شما نگاه مي کند. نيکي بيش از اندازه به ندرت کسي را شيفته مي کند.

 

بعضي اوقات قسمت هاي کوچکي از سياهي هاي شخصيت خود را نشان دهيد. گاه کمي بي رحمي از خود نشان دهيد يا حتي اگر لازم ديديد کمي هم کارهاي زشت انجام دهيد ولي مراقب باشيد کارهاي مبتذل و بي ارزش انجام ندهيد.




جاذبه ظاهري داشته باشيد.
 

آنچه مردان مي بينند برايشان بسيار مهم است. و در آنها کشش يا دافعه ايجاد مي کند در حاليکه خانم ها با مغز خود عشق مي ورزند مردان از طريق آنچه مي بينند مجذوب مي شوند.

 

بسيار مهم است که خود را براي همسر خود سرحال و جذاب نگه داريد. بعد از ازدواج شما يک مسئوليت مهم داريدکه نبايد با خود خواهي از زير آن شانه خالي کنيد. بايد خود را آراسته کنيد، بايد از نظر بدني متناسب باشيد از پوست و موي خود مراقبت کنيد و از نظر روحي فردي پرانرژي باشيد.

 

همه اين کارها نه تنها به دوام زندگي زناشويي شما کمک مي کند بلکه سبب اعتماد به نفس بالاي شما مي شود.

 

اگر چه بهتر است در اجتماع با سليقه همسر خود رفتار کنيد ولي شما به عنوان زني جذاب، خوش تيپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شيک و مرتب سبب اعتماد به نفس بالاي شوهر خود خواهيد شد. و در اين ميان زنان ديگر کمتر مي توانند در مقابل چشمان همسر شما دلربايي کنند. و البته فراموش نکنيد به گونه اي لباس بپوشيد که نظر مردان ديگر به سمت شما جلب نشود چون در رابطه شما تأثير منفي خواهد گذاشت.

 
 

نيازهاي مزاجي و ذهني همسر خود را فراموش نکنيد
 

در حالي که براي حفظ همسر خود تلاش مي کنيد نبايد از نيازهاي احساسي و فکري همسر خود غافل شويد. رنگ مورد علاقه او، خواندني هاي مورد علاقه اش، فيلم ها و کتاب هايي که دوست دارد همه را بايد بدانيد و هر از چند گاهي او را غافلگير کنيد و يکي از آن چيزهايي که به آن علاقه دارد به او هديه بدهيد.

 

طرز تهيه خوراک، دسر و يا نوشيدني مورد علاقه او را پيدا کنيد و آن را براي وقتي که از سر کار به خانه بر مي گردد حاضر کنيد. خود را با آنچه دوست دارد و دوست ندارد و حوصله او مطابقت دهيد.

 

همه انسان ها تمايل دارند خود را در ظاهر خويشتندار و فردي که به فکر ديگران است نشان دهند ولي در عمل همه ما در نهايت افرادي خود خواه هستيم و قبل از هر کسي به خود اهميت مي دهيم بنابراين اگر همسر خود را به اندازه کافي (نه بيش از حد) نوازش کنيد او را به خود وابسته کرده ايد.

 
 

به همسر خود احترام بگذاريد
 

بسياري از خانم ها فکر مي کنند بزرگترين نياز مردان به آنها نياز جنسي است ولي در حقيقت اين است که آنها بيش از هر چيزي احتياج به احترام آن هم از شريک زندگي خود دارند. با او به گونه اي صحبت کنيد و همينطور به گونه اي رفتار کنيد که شوهرتان احساس کند برايش ارزش زيادي قائل هستيد.

 


اعتماد به نفس او را تقويت کنيد.
 

مردها برخلاف ظاهرشان همانند کودکان هستند که مي خواهند از آنها تعريف و تمجيد شود. اعتماد به نفس او را با تاييد تصوراتش نسبت به خودش تقويت کنيد.

 

اين کار شما سبب مي شود او همه چيز را با شما در ميان بگذارد. با صداقت و گاه با زيرکي همه رفتارهاي خوبش را به او بگوييد. اگر روزي يک بار به او بگوييد که دوستش داريد سبب مي شود احساس خوبي در او ايجاد کنيد.




او راتشويق کنيد
 

وقتي همسر شما تلاش مي کند مشوق او باشيد. و بگوييد که به او کاملاً ايمان داريد. حتي اگر همسرتان خرابکاري کرد به جاي اينکه در مقابل او قرار گيريد و او را سرزنش کنيد بگوييد دفعه بعد حتماً موفق مي شوي. از همسر خود به خاطر تلاشي که کرده است قدرداني کنيد.

 

اين کار باعث مي شود عصبانيت او تخليه شود و رفتار بدي که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثي شود. مردها وقتي که از همسر خود احساس برتري مي کنند امنيت را حس مي کنند بنابراين سعي کنيد اين گونه تظاهر کنيد.

 

حتي اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسي داريد هيچگاه از کلمات بد و خشن استفاده نکنيد چون اين کار صدمات جبران ناپذيري به روابط شما مي زند.

 


حساس باشيد
 

در خلوتتان نسبت به همسر خود بسيار حساس باشيد. وقتي مربوط به مسائل زناشويي مي شود مردان بسيار حساس مي شوند.

 

اينکه مردي نتواند همسر خود را راضي نگه دارد بسيار او را دلسرد مي کند. اگر ناتواني او را در روابط زناشويي آشکارا به نمايش بگذاريد مانند اين است که بدترين ناسزاها را به همسر خودنسبت داده ايد. نتيجه اين کار کاهش قدرت و اعتماد به نفس همسر شماست و روابط شما از اين هم بدتر خواهد شد.

 

از قدرت و عملکرد همسر خود تعريف کنيد و به او بگوييد که وقتي با او هستيد احساس خوبي داريد. بدين ترتيب او را تقويت کرده ايد و روحيه اي خوبي خواهد داشت و شما هم از اين رابطه راضي تر خواهيد بود.

 
 

تجربه کنيد و از آنها استفاده کنيد
 

لباس جذاب و زيبا بخريد تا توجه همسرتان را جلب کنيد. آنگاه نسبت به او بي تفاوت باشيد اگر همسرتان ابراز تمايل کرد به او اجازه دهيد. اگر از بعضي کارها او خوشتان نمي آيد يا بعضي کارها را به خوبي نمي داند با زيرکي به او بفهمانيد حتي مي توانيد با اشاره يا با دست خود به او بفهمانيد که چه بکند يا مي توانيد بگوييد اگر اينکار را بکند بهتر است و در عين حال از او تعريف کنيد و بگوييد که به خوبي اين کار را انجام مي دهد.

 
 

پيشقدم شويد
 

اجازه ندهيد براي محبت هميشه او پيش قدم شود. با همه حرف هايي که زديم بد نيست که گاهي شما پيش قدم شويد. اين کار باعث مي شود شوهر شما احساس کند او را مي خواهيد. اين را در مغز خود فرو کنيد هيچگاه خود را از رابطه اي که داريد بيش از حد هيجان زده نشان ندهيد. مردان به زناني که به آنها کم توجهي مي کنند بيشتر متمايل مي شوند.

 

مردها براي ايجاد رابطه به زمان نياز دارند. آنها را درک کنيد و صبور باشيد و با هم همکاري کنيد به اين ترتيب روي رابطه اي عميق و قوي سرمايه گذاري کرده ايد که به اين راحتي شکسته نمي شود.
منبع:pezeshkan.org



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گوجه فرنگی و لیمو دو میوه خاص هستند که برای درمان سرما خوردگی بسیار موثر هستند.

گوجه فرنگی برای سرماخوردگی:

آب گوجه فرنگی نوشیدنی محبوبی است که طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها را برای بدن تأمین می‌کند. آب گوجه فرنگی بسیار مغذی است و سرشار از بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. به عنوان مثال، نوشیدن فقط 1 لیوان (240 میلی لیتر) آب گوجه فرنگی تقریباً نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند و 22٪ از نیازهای ویتامین A شما را به صورت آلفا و بتاکاروتنوئیدها برآورده می‌کند. آب گوجه فرنگی و سایر محصولات گوجه فرنگی ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

لیمو برای سرماخوردگی:

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است. همانطور که می‌دانید در زمان سرماخوردگی خوردن ویتامین c بسیار مهم است. یک لیمو حدود 31 میلی گرم ویتامین C را تأمین می‌کند، که 51 درصد از میزان مورد نیاز مصرف روزانه مرجع (RDI) است. تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین C خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را کاهش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • ویژگی‌های اسکنر لابراتواری و اسکنر مدیت
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است