Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی با مدبر مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور ومعاون این شرکت دیدار کرد

حقدادی خاطر نشان کرد: با قول مساعد مدیر شرکت تجهیز و توسعه قرار بر این شد که نصب پیست تارتان، اسکوربرد ورزشگاه و روکش پیست اسکیت که از چندین سال گذشته یکی از دغدغه های اهالی ورزش بوده است، در اولویت کار شرکت تجهیز و توسعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقدادی با بیان اینکه محل تامین اعتبارات تکمیل پروژه ها از سوی شرکت تجهیز تامین می گردد گفت مناقصه تعیین پیمانکار پروژه های پیست اسکیت،تارتان و اسکوربرد از سوی این شرکت در حال اجراء و پیگیری است و به محض مشخص شدن پیمانکار روند ساخت این پروژه ها آغاز می گردد

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها مبلغ 60 میلیار ریال از محل اعتبارات ملی مصوب شده که بزودی روند عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد

حقدادی در ادامه در خصوص برگزاری نشست با مسئولین وزارت ورزش وجوانان گفت: جلساتی با دفتر طرح وبرنامه وزارت و همچنین مهندس آقازاده معاون توسعه منابع وپشتیبانی وزارت ورزش وجوانان برگزارشد ودر خصوص جذب اعتبارات ملی وسایر موارد پروژه های عمرانی استان بحث وتبادل نظر صورت گرفت

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)