Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم، در آخرین شب‌های خرداد امسال، ماموران پلیس آگاهی پایتخت در جریان اسیدپاشی در یکی از محله‌های شرق تهران قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی اپتیمایی متوقف شده و یکی از دو سرنشین آن با اسید دچار سوختگی شده است.

جوان مصدوم به بیمارستان منتقل شد. ماموران با تحقیق از دوست قربانی اسیدپاشی، متوجه شدند راننده یک خودروی پراید به بهانه پرسیدن یک نشانی به آنها نزدیک شده و به محض پایین آوردن شیشه خودرو، راننده پراید به داخل اپتیما اسید ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران به تحقیق از قربانی اسیدپاشی پرداختند که معلوم شد متهم فراری دوستش بوده است. این جوان تحت تعقیب قرار گرفت و همان شب بازداشت شد.

متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شد، اما مدام نقش بازی می‌کرد و خود را به دیوانگی می‌زد.

دروغ‌پردازی‌های متهم ادامه داشت تا این که این بار ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر تحقیق گفت: جوانی که مصدوم شده از دوستانم بود، مدتی پیش متوجه شدم او به دوستی‌مان خیانت کرده و خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به همین خاطر من به قصد انتقامگیری، اسید خریدم و با پاشیدن آن بر سر و صورتش، دوستم را مصدوم کردم تا با این کار از وی انتقام سختی بگیرم.

این در حالی است که تحقیقات نشان داد جوان مصدوم آدرسی از خانه متهم نداشته و حتی تا به حال خواهر او را ندیده است.

با مشخص شدن گفته‌های دروغین متهم جوان، او دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و مورد تحقیقات قرار گرفت تا این که دست از دروغ‌پردازی برداشت و به این اسیدپاشی اعتراف کرد و درباره انگیزه واقعی‌اش از این کار به قاضی پرونده گفت: من و قربانی اسیدپاشی زمستان سال گذشته به طور اتفاقی با هم دوست شدیم. می‌خواستیم با هم کار کنیم. مدتی با هم بودیم؛ اما نتوانستیم کار بهتری انجام دهیم. ارتباط دوستی‌مان همچنان ادامه داشت. او مدام آهنگ‌های غیرمجاز گوش می‌داد. اخلاق و رفتارش تغییر کرده بود. بنابراین چند بار به او تذکر دادم که توجهی نکرد. حتی به او گفتم اگر دست از این رفتارش برندارد دوستی‌ام را با او به هم می‌زنم که بی‌توجه بود. می‌ترسیدم این اخلاق و رفتار وی در من هم اثرکند. زمانی که متوجه شدم او حاضر نیست به گفته‌های من توجهی کند، تصمیم گرفتم روی او اسید بپاشم و از دوستم انتقام بگیرم.

متهم به اسیدپاشی ادامه داد: دو شب قبل از حادثه، به مغازه رنگ‌فروشی در حوالی خانه‌مان رفتم و یک بطری اسید خریدم. در جست‌وجویش بود تا این که ساعاتی بعد خودروی اپتیمایی را که او و دوستش در آن بودند، مشاهده کردم. خودرو کنار خیابان متوقف بود. به بهانه پرسیدن نشانی به سمت خودرو رفتم، همین که راننده شیشه را پایین آورد من با دیدن دوستم بطری اسید را بازکرده و روی چهره و بدنش پاشیده و فرار کردم.

متهم به اسیدپاشی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2903539123427242393 برچسب‌ها : اسیدپاشی اسید اسیدپاشی به خاطر گوش دادن به آهنگ‌های غیرمجاز لینک کوتاه : اخبار مرتبط اسیدپاشی دوباره قربانی گرفت پنج شنبه 1 تیر 1396 07:40 پلیس در جستجوی عامل اسیدپاشی مشهد یکشنبه 4 تیر 1396 17:30 آخرین وضعیت قربانی اسیدپاشی پس از عمل هفت ساعته یکشنبه 11 تیر 1396 17:02

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دستگیری سه نفر از متهمان ماجرای روز قدس کاهش فوری فشار خون با این آبمیوه هشدار روحانی نسبت به سدسازی ترکیه روی دجله و فرات هنوز هنگام عبور از آسمان خلیج فارس وحشت می کنم 10 دردی که با مصرف منظم آناناس می توان درمان کرد! تصادف زنجیره‌ای عجیب ۴ خودرو در تهران + عکس چهره بدون رُتوش حقوق‌ بشر آمریکایی عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس قطع عضو راکب موتورسیکلت پس از تصادف با پژو ۴۰۵ +عکس جزییات تیراندازی شب گذشته در اتوبان نواب لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها حلبی آباد ها احیا می شوند؟! / یک کارشناس: حذف حاشینه نشینی شدنی نیست تکنولوژی واقعیت افزوده اپل نسبت به گوگل به واقعیت نزدیک‌تر است + عکس عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس وقتی پدر بزرگ دوچرخه سوار می شود جزئیات طرح مجلس برای مقابله با تحریم های تازه امریکا علیه ایران غذایی که سر راه موتور سوار سبز شد! جاسوسی اطلاعاتی آمریکایی ها از کاربران ویندوز در هر جای جهان ماری که غذای یک مرغ شد! عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس کدام ریزگرد‌ها سرطان زاست؟ / یک راه حل ساده برای حل مساله ریزگرد آخرین مطالب همه سایت 13:44 اسیدپاشی به خاطر گوش دادن به آهنگ‌های غیرمجاز! 13:40 بخشنامه افزودن سهم اضافه کار از حقوق به مستمری بازنشستگان ابلاغ شد 13:39 کاهش نرخ دلار و سکه در بازار +جدول 13:35 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای حاج سیدرضا نیری 13:33 عکس روز نشنال جئوگرافیک 13:33 عربستان در انتظار پاسخ قطر/ تسلیم یا مقاومت؟ 13:33 چه کسانی به #ایرباس پرویز پرستویی پیوستند؟! / هنرمندان: خون هموطنان ما قابل معامله نیست 13:27 اجرای نمایش چمدان و سگ معمولی 13:17 حلبی آباد ها احیا می شوند؟! / یک کارشناس: حذف حاشینه نشینی شدنی نیست 13:08 مسی و همسرش برای ماه عسل کجا رفتند؟ فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898982

دیگر خبرها

  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • این اسید لاغرتان می‌کند
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز