Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده های مدیران تلگرامی،حادثه پلاسکو و پروژه نگین غرب را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرونده چند تن از مدیران تلگرامی بازداشت شده است، گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه پلاسکو، گفت: هنوز در این ارتباط پرونده‌ای به دادگاه نیامده است و در دادسراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اقداماتی در حوزه‌های اجرایی در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده نگین غرب نیز گفت: بیش از ٥٠ درصد افراد مرتبط با پرونده نگین غرب یا هم اکنون واحد آپارتمانی دریافت کردند یا وجه دریافت کردند، اینگونه نیست که بگوییم پرونده کاملاً بسته شده است. هنوز بخش دیگری از این کار، از محل آورده‌هایی که به مرور از محل این پروژه انجام می‌شود و تبدیل به نقدینگی می‌شود، در دست انجام است.

اسماعیلی تاکید کرد: ما اکنون در این پروژه باری را به دوش گرفته‌ایم که خود متولیان این پروژه سوء استفاده یا قصورهایی کرده‌اند و موجودی آنها کفاف تعهدات‌شان را نمی‌کند، ولی کار در حال انجام است. ما هیچگاه نگفتیم که پروژه نگین غرب یک پروژه تمام شده‌ای است، می‌گوییم اکثریت کار انجام شده و بخش دیگر آن در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم) خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است