Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با محکوم کردن انهدامهواپیمای ایران توسط آمریکا در سال 67 گفت:اگر نوع نگرش ها و تفکرات فعلی مسئولان حال را بررسی کنید، می بینید که با توجه به جنایات مشهود آمریکا و اعترافات خود آمریکایی ها در مورد این جنایات باز هم مسئولینی هستند که سنگ ارتباط یک طرفهبا آمریکایی ها را به سینه می زنند و خواسته یا ناخواسته در زمین آمریکایی ها بازی می کنند، مثل اولویت اول نشماردن معیشت مردم و اقتصاد، پرداختن به حواشی(تغییر حاشیه و متن)، درگیری های لفظی بین قوا و مورد اصلی این چند وقت اخیر که عده ای سپاه را نشان گرفتند و تحریم های اروپا و آمریکا را هم مشاهده کردیم که همه در یک راستا بودند، امیدواریم اینجهت گیری ها ناخواسته و از روی جهل باشد که هر چند جهل و نادانی هم حدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ذکر مصائب و جنایات وارد شده باعث روشنگری هم برای مسئولین و هم مردم خواهد شد.


وی افزود: اما مورد دیگری که باید توجه داشت این است که نسل جدید خیلی از موارد سرنوشت ساز و موثر در تصمیمات سیاست های کشور را ندیده و لمس نکرده است؛بنابراین این موارد باید بازگو شود تا نسل جدید متوجه شوند، نمونه اش همین بازگویی جنایات آمریکا است، این جنایات باید بازگو شود، تحلیل و تشریح شود تا بدانند که چرا انقلاب اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ می داند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: اما به نظرم یکی از نکاتی که می توان گفت که چرا آمریکا اتمِّ استکبار است، همین نکته که در منش آمریکایی ها این است که هر که با من بود آری و هرکه با من نبود باید از روی کره خاکی محو شود و هرکه هم با من بود باید زیر یوغ من باشد، یعنی «استقلال» تنها مختص من است و لا غیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین توسط پلیس این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی تصریح کرد: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیرو‌های پلیس انجامید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی