Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعیخبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: فعالیت های مجموعه بهاران به مددجویانی که ترک اعتیاد کرده اند اختصاص دارد که ما در سال جاری با دعوت از کارآفرینان و پیشه وران ماهر بر مسئله مهارت آموزی و کارآفرینی این افراد تمرکز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طباطبایی همچنین افزود: در حال حاضر کارآفرینان در 4 بخش انگشتر سازی و ساخت زیورآلات نقره، الکترونیک، ساخت سازهای سنتی و منبت و معرق در مجموعه بهاران این منطقه مشغول آموزش و مهارت ها به مددجویان هستند.


او در ارتباط با مسئله اشتغال مددجویان ادامه داد: توانمند سازی از جمله اهداف ما در فعالیت های این مجموعه است. چراکه دور ماندن این افراد از چرخه اعتیاد و داشتن یک زندگی پاک نیازمند اشتغال آن ها پس از ترک اعتیاد است.


این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با همکاری کارآفرینان؛ محصولاتی که توسط مددجویان تولید می شود در بازار به فروش برسد و زمینه درآمد زایی برای آنان را فراهم سازد.


طباطبایی همچنین از فعالیت مرکز کارآفرینی دست آفرین منطقه 11 در باغ کتاب تهران خبر داد و افزود: مرکز کارآفرینی دست آفرین منطقه 11 در زمینه تولید، توزیع و فروش صنایع دستی فعال است که برای عملکرد بهتر به عرضه محصولات خود در باغ کتاب تهران می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم با ابلاغ مصوبه خرید تولیدات بومی استان پیگیری می‌شود.

مرتضی ذاکریان امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار سیاسی قرار دارد، بیان کرد: باید از این فرصت‌ها در جهت پیشرفت و توسعه استان نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از بخش خصوصی استان عنوان کرد: با پیگیری‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و مصوبه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان که با حضور مدیرکل بازرسی استان برگزار شد، حمایت از تولیدات استان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل بازرسی استان یافته‌های ارسالی در زمینه تولیدات بومی استان را بررسی و در ماه جاری نامه به مدیران ابلاغ شد که با رعایت تمامی جوانب قانونی خرید دستگاه‌های اجرایی از تولیدات بومی استان باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: این مصوبه به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ذی حسابان، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون استان برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های این اداره کل و دریافت مصوبه ستاد درآمد و شورای فنی در خصوص افتتاح حساب بانکی پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت در بانک‌های عامل استان بیان کرد: از محل این مصوبه تنها در سه ماهه تابستان سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی در بانک‌های استان داشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد