Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردبیل گفت: از فردا صبح به مدت دو هفته مسیر تقاطع حافظ به سمت ایستگاه سرعین به دلیل عملیات اجرایی پل قدس بسته شده تا سرعت اجرای پروژه را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «جواد زنجانی» در جلسه شورای ترافیک اردبیل که در محل احداث پل قدس برگزار شد، گفت: از چندین ماه پیش عملیات اجرایی پل قدس با حجم زیادی از کارهای عمرانی و زیربنایی آغاز شده که امیدواریم با تلاش پیمانکار و مشاوران سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در فاز نخست قرار است میدان بیضی شکلی در مجاورت میدان قدس اردبیل احداث شود که برای احداث این میدان به مدت دو هفته برخی از مسیرهای منتهی به این محل بسته شده و یا با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: در این جلسه تصمیم گرفتیم تا با اطلاع‌رسانی گسترده و همکاری خوب پلیس راهور، از فردا به مدت دو هفته در مسیر تقاطع حافظ تا ایستگاه سرعین ممنوعیت تردد اعمال شود تا امکان احداث میدان بیضی شکل فراهم آید.

زنجانی یادآور شد: این میدان و پروژه با دورنمایی مناسب در مدت زمان تعیین شده اجرا می‌شود تا اواخر تیرماه شاهد افتتاح این میدان و فاز اول این پروژه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای پروژه پل قدس از لحاظ فنی، اجرایی و توجیه برای مسئولان استانی با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده که بالاخره با قانع شدن شورای ترافیک و انتخاب پیمانکار ماهر، مجرب و با تجربه اجرای این پروژه را شاهد هستیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان این‌که در سه ماهه نخست امسال روند احداث پل قدس سرعت بیشتری گرفته است، خاطرنشان کرد: همه تلاش و همت بر این است تا از فصل کاری محدود در اردبیل بهترین استفاده انجام شود تا به سرعت فازهای مختلف این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان اردبیل با عذرخواهی از مردم به‌علت اعمال محدودیت‌های ترددی و ترافیک در این مسیرها به‌دنبال احداث پل قدس ادامه داد: امیدواریم عموم همشهریان و میهمانان سختی و دشواری این چند روز را در تردد روزانه تحمل کنند تا با احداث این پل و بهره‌برداری از آن کام هموطنانمان شیرین‌تر شود.

میدان بیضی شکل پل قدس تا آخر تیرماه تکمیل می‌شود

شهردار اردبیل گفت: فاز نخست پروژه عظیم میدان قدس اردبیل که به میدان بیضی شکل معروف است، تا آخر تیرماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا،«حمید لطف‌اللهیان» در جریان بازدید اعضای شورای ترافیک شهرستان اردبیل از پل قدس گفت: با همراهی فرماندار اردبیل جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل را در کارگاه احداث پل قدس برگزار کردیم تا در آستانه تکمیل این پروژه محدودیت‌های ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور و سایر مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که پیشاپیش از شهروندان اردبیلی، مسافران و گردشگرانی که در مسیر تردد پل قدس و خیابان‌های هم‌جوار آن دچار مشکل می‌شوند، عذرخواهی می‌کنیم، تصریح کرد: اجرای هر پروژه سختی‌های خاص خود را دارد که قطعاً با افتتاح آن این سختی‌ها و تلخی‌ها جای خود را به خوشحالی و شیرینی می‌دهد.

شهردار اردبیل گفت: این وسعت کار که نخستین تجربه در سطح استان اردبیل است، عملیات عمرانی وسیعی با حجم زیاد ریالی، فنی و اجرایی در حال انجام است که امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌ها و پیگیری مسئولان شهرداری اردبیل در حداقل زمان این پروژه به نتیجه برسد.

لطف‌اللهیان محدودیت فصل کاری و حضور گردشگران را در اردبیل یادآور شد و افزود: علی‌رغم همه این شرایط خاص ما باید تلاش کنیم تا از فصل کاری بهترین استفاده و بهره را ببریم تا این پروژه در مدت زمان تعیین شده به نتیجه رسیده و تکمیل شود.

وی با بیان این‌که پل قدس اردبیل با معماری ویژه به نماد شهر اردبیل تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: جالب است همزمان با اجرای این پروژه، کارگاه تولید تیرهای فلزی در تهران فعال است و سعی بر این است تا به سرعت پروژه اجرا شده و هموطنان از آن استفاده کنند.

لطف‌اللهیان از تکمیل و افتتاح فاز اول این پروژه و میدان بیضی شکل آن خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه فاز اول این پروژه که یک میدان بیضی شکل است، تکمیل شده تا از بار ترافیکی این منطقه کاسته شود.

در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل که با حضور اعضا در کارگاه احداث پل قدس اردبیل برگزار شد، سالاروندی مدیر پروژه به سرعت اجرای خوب پروژه پل قدس اشاره کرد و گفت: ما برای عملیات خاکریزی و همسطح‌سازی برخی از مسیرهای اطراف پل قدس نیازمند اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این پروژه هستیم که امیدواریم از فردا به مدت دو هفته با همکاری پلیس و با اعمال محدودیت‌ها این کار در دستور عملیات اجرایی قرار گیرد.

در این جلسه بر اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ضرورت استفاده هموطنان از وسایل نقلیه عمومی هم‌چنین انجام برخی کارها به صورت شبانه‌ تأکید شد.

تولید و پخش 100 هزار تن آسفالت در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ‌در سه ماه فصل بهار شهرداری اردبیل بیش از 100 هزار تن آسفالت تولید و در مناطق مختلف پخش کرده است.

به گزارش ایسنا، «حمید لطف‌اللهیان» در جریان بازدید از پل قدس خاطرنشان کرد: ما در این مدت بیش از 100 هکتار از معابر شهری را با هدف‌گذاری مشخص مورد بهسازی، زیرسازی و آسفالت‌ریزی قرار دادیم تا آسایش مردم در تردد روزانه فراهم آید.

وی با بیان این‌که در 10 سال اخیر این حجم وسیع از تولید، توزیع و پخش آسفالت در شهر اردبیل بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: سال گذشته در سه ماهه نخست سال 70 هزار تن آسفالت تولید و توزیع کردیم که این رقم در سه ماهه نخست امسال به 100 هزار تن رسیده است.

شهردار اردبیل به اقدام بی‌نظیر و بی‌سابقه شهرداری در حوزه بهسازی و آسفالت‌ریزی اشاره کرد و گفت: با این روند ما قطعاً رکورد تولید و توزیع آسفالت را که در سال گذشته 150 هزار تن بوده است، شکسته و بالاتر از این رقم نسبت به توزیع آسفالت اقدام خواهیم کرد که این کار با زیرسازی مناسب و استفاده از مصالح استاندارد و قیر با کیفیت رضایت‌مندی عمومی را در پی داشته است.

لطف‌اللهیان با بیان این‌که برای نخستین بار عملیات آسفالت‌ریزی شبانه برای رفاه همشهریان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در همه مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل کارهای بهسازی، زیباسازی و عمران شهری با قوت و قدرت در حال انجام است که نتیجه آن اعتماد و رضایت‌مندی شهروندان از کارهای وسیع عمرانی و زیربنایی شهرداری است که نتایج خوبی را به همراه داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، هادی حق بین، درباره جزییات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان خواهد شد.

حق بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص دومین پروژه قابل بهره برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن سازی و تحکیم کوله پل های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه