Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها در حالی فرهنگ غرب مانند خوره بر جان و روح فرهنگ ایران اسلامی هجوم آورده است که پخش سریال ها و فیلم های ایرانی نظیر سریال عاشقانه ها، شهرزاد، جشنواره های موسیقی و فیلم و غیره دست کمی از آن نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، این روزها در حالی فرهنگ غرب مانند خوره بر جان و روح فرهنگ ایران اسلامی هجوم آورده است که پخش سریال ها و فیلم های ایرانی نظیر سریال عاشقانه ها، شهرزاد، رالی ایرانی، جشنواره های موسیقی و فیلم و غیره دست کمی از آن نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پخش یا اکران فیلم ها و سریال هایی که در آن به راحتی اقدام به ترویج بی حجابی، بی غیرتی، بی توجهی به آداب و رسوم خانواده ایرانی و مسائل دینی و غیره می شود که در واقع در خور و شان نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده است؛ لذا در حالی آمار اکران چنین فیلم و سریال هایی روز به روز در رسانه ملی کشور ما بیشتر و پررونق تر از گذشته می شود که مسئولان فرهنگی تنها شعار داده و بر روی کلمه فرهنگ مانور می روند.
آرایش های غلیظ زنان بازیگر، لباس های تنگ و بدن نمای غربی، رفاقت بین دختر و پسر، عشق های پنهان پدر و مادر، هوس بازی مردان متاهل یا نگهداری از سگ به جای فرزندآوری و غیره تنها چیزهایی است که از شبکه های تلویزیونی پخش یا بر روی پرده سینما اکران می شود که این مهم گویا آن است مسئولان مربوطه در خوابی عمیق فرو رفته اند.



در این میان گرچه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مشکلات حوزه فرهنگ است اما با پخش برخی فیلم ها و سریال های ایرانی و جشنواره هایی با مضمون های مختلف به وضوح شاهد جولان برخی تولیدات نمایشی هنجارشکنانه ای هستیم که جای سوال دارد که اولا آیا اینگونه تولیدات هنجارشکن و سبک تاثیری بر سبک زندگی مردم خواهد داشت؟ و ثانیا چرا مسئولین اجازه تبلیغات این فیلم را در سطح کشور داده اند؟ چرا باید صدا و سیمایی که در جهت آگاهی دادن فرهنگی و اجتماعی به مردم تلاش کند باید اینگونه مبلغ سبک زندگی غربی باشد و تمام همّ و غمش پرداختن به مقوله زندگی مدرنیته باشد .



در این رابطه حجت الاسلام میثم درانی کارشناس مذهبی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به تاکیدات فراوان دین مبین اسلام بر رعایت حجاب و عفاف گفت: رعایت حجاب در جامعه وظیفه ای شرعی و انسانی است که اگر در جامعه بی حجابی رواج پیدا کند بهداشت روانی افراد آن نیز متزلزل خواهد شد.
وی با بیان اینکه حجاب و عفاف از پسندیده ‌ترین سجایای اخلاقی مسلمانان به شمار می ‌روند، افزود: این دو مقوله لازمه یکدگیر هستند به گونه ای که رعایت حجاب منجر به کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه می شود.
این کارشناس مذهبی سلاح جنگ نرم دشمن برای نفوذ به بنیان خانواده را حجاب و عفاف عنوان کرد و ادامه داد: امروزه شبکه های ماهواره ای بزرگترین تهدید از سوی دشمن برای خانواده ایرانی به شمار می روند زیرا اصلی ‌ترین هدف شبکه‌های ماهواره‌ای فروپاشی کانون خانواده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب