Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بیرجند از راه‌اندازی ۸ فرستنده دیجیتال در استان در سال جاری خبر داد گفت: تلاش می‌شود در هفته دولت فرستنده دیجیتال در روستای خراشاد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی ناصری ظهر امروز در مراسم افتتاح فرستنده دیجیتال روستای سرچاه تازیان اظهار داشت: امروز خوشبختانه شاهد افتتاح رسمی فرستنده دیجیتال در روستای سرچاه تازیان هستیم تا با افتتاح این فرستنده مردم بتوانند از شبکه‌های متعدد صدا و سیما بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هروقت به این روستا در قالب برنامه دهگردشی می‌آمدیم مردم در کنار مشکلات روستا مشکل نداشتن فرستنده دیجیتال را مطرح می‌کردندکه این امر نشان دهنده رشد، بالندگی، فرهنگ بالای مردم منطقه دارد و این علاقه و اشتیاق، فرهنگ و هنر باید در کشور از طریق رسانه‌ها معرفی شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: گازرسانی از دیگر درخواسته‌های مردم این منطقه است و اتمام طرح‌های هادی، سنگ فرش معابرو از همه مهمتر مشکل آب است چراکه آب در استان خراسان جنوبی و به ویژه روستاهای بیرجند با مشکلاتی رو به رو است و این استانهمواره متأثر از تنش آبی است.

ناصری افزود: خراسان جنوبی سومین استان پهناور در کشور است و پراکندگی روستاها و پراکندگی جمعیتی در استان زیاد است اما تراکم جمعیت در این استان کم است اما از خواسته‌های اولویت‌دار مردم منطقه پوشش شبکه‌های دیجیتال است.

وی بیان کرد: در هفته‌های آینده در سطح استان 8 فرستنده دیجیتال افتتاح می‌شود و طبق برنامه‌ریزی و تعاملی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشتیممقرر شد از سرجمع اعتبارات استانی مبالغی را برای صدا و سیما و پوشش فرستنده دیجیتال اختصاص دهند تا همه مردم استان بتواند از تعدد شبکه‌های تلوزیونی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر صدا و سیما در برخی از روستاها برای راه‌اندازی و افتتاح فرستنده دیجیتال در حال کار بوده که امیدواریم در هفته دولت فرستنده دیجیتال در روستای خراشاد به بهره‌برداری برسد.

ناصری افزود: برای فرستنده دیجیتال در روستای سرچاه تازیان 295 میلیون تومان اعتبارات استانی و35 میلیون تومان نیز توسط مردم روستا هزینه شده استکه در مجموع 330 میلیونتومان برای را‌ه‌اندازی این فرستنده دیجیتال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: مردم استان مردمانی فرهیخته و با فرهنگ هستند که خواسته‌های فرنگی آنهاهمیشه سرلوحه است و روستای سرچاه تازیان جزو روستاهای تاریخی بوده که باید تلاش شود به عنوان روستای هدف گردشگری باشد و از قابلیت‌های آن استفاده شود.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا غیرتی شامگاه چهارشنبه  افزود: ۵۶ خانوار این روستا در خوابگاه‌های دانش آموزی شهر آبیز اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی سد‌ها در حال سرریز شدن است عنوان کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در محور‌های مختلف از جمله حاجی آباد به سمت مهمانشهر دچار آسیب شده است.

فرماندار شهرستان زیرکوه با اشاره به آبگرفتگی برخی از روستا‌ها نیز گفت: این آبگرفتگی‌ها به دام روستاییان و اراضی کشاورزی خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: همچنین برخی از منازل روستایی هم دچار آبگرفتگی شده که نیرو‌های هلال احمر در حال تخلیه آب هستند.

غیرتی گفت: اینک اسکان اضطراری در سطح روستا‌ها نداشته ایم، ولی نیرو‌های هلال احمر آمادگی لازم دارند.

وی تاکید کرد:راه‌های حاجی آباد به مهمان‌شهر بسته، نیرو‌های امنیتی مستقر شده اند و اجازه تردد نمی‌دهند.

بارندگی‌های شدیدی امروز نقاط مختلف استان خراسان جنوبی را در برگرفته و تمامی نیرو‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز هشدار سطح نارنجی صادر و پیش بینی کرده که بارندگی‌ها تا جمعه ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت