Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید خوزستان گفت: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه از جمله دیدار با زندانیان، دیدار با خانواده شهدای جنگ و مدافع حرم، جشن ویژه زوج های جوان، عیادت بیماران، جشن‌های ویژه کودکان و بانوان در خوزستان با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دانیال اریکه امروز در نشست خبری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشیداظهار داشت: دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد براساس تقویم شمسی امسال از سه مردادماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 13 مرداد آخرین روز دهه کرامت است، افزود: امسال برای نهمین سال پیاپی استان خوزستان میزبان خادمان حرم رضوی بوده و خادمان امام رضا (ع) سه مرداد همزمان با آغاز دهه کرامت به خوزستان سفر و تا 13 مرداد میزبان مردم شهید پرور و دوستدار اهل بیت خوزستانی هستند.

دبیر جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید خوزستان گفت: سال گذشته با حضور 14 خادم رضوی در 24 شهرستان خوزستان بیش از 200 برنامه برگزار شد که نزدیک به 100 هزار نفر در کل استان مخاطب برنامه‌های خادمان رضوی بودند.

عیادت خادمان حرم امام رضا (ع) از بیماران 20 بیمارستان خوزستان

وی با اشاره به برنامه‌های خادمان رضوی در استان خوزستان اظهار کرد:بازدید و عیادت خادمان حرم امام رضا (ع) از بیماران 20 بیمارستان، پهن کردن سفره ایتام رضوی برای بیش از 30هزار نفر توسط تشکل‌های خودجوش مردمی و توزیع بیش از 500 بسته ارزاق برای فقرا و نیازمندان از جمله برنامه‌هایی بود که سال گذشته با حضور خادمان رضوی برگزار شد.

اریکه با اشاره به اتفاق خوشایند سال گذشته که با حضور خادمان رضوی رخ داد، گفت: آشتی دو طایفه بعد از 15 سال که سه نفر از افراد این دوطایفه در نوبت اعدام بودند به احترامحضور خادمان حرم رضوی و پرچم مطهر امام رضا (ع) از جمله اتفاقات نیکی بود که سالگذشته در استان خوزستان رخ داد.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال خادمان حرم امام رضا (ع) عنوان کرد: امسال بیش از 300 برنامه از جمله دیدار با زندانیان، دیدار با خانواده شهدای جنگ و مدافع حرم، جشن ویژه زوج های جوان، عیادت بیماران، جشن‌های ویژه کودکان و بانوان، دیدار با علما، نیروهای مسلح، بازدید از خانه سالمندان در 27 شهرستان و 13 منطقه حاشیه‌ای اهواز برگزار می‌شود.

دبیر جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید خوزستان تصریح‌کرد: روز پنجشنبه 4 مرداد در بازار امام، منطقه کیانپارس، کوی آل صافی قبل از اذان مغرب و عشا از خادمان حرم امام رضا (ع) استقبال می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است امسال همزمان با دهه کرامت کمپین جمع آوری جهیزیه برای زوج‌های جوان برگزار شود، بیان‌کرد: در کمپین جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های جوان هر تشکل هشت جهیزیه تهیه و در ایام دهه کرامت به آن‌ها تقدیم می‌شود. در روز ولادت 18 جهیزیه را به زوج‌های جوان اهدا می‌کنیم.

اعزام زائر اولی‌ها به مشهد‌الرضا(ع)

اریکه با بیان اینکه امسال در کنار جشن‌های دهه کرامت اعزام زائراولی‌ها به مشهددر برنامه کاری است، تصریح کرد: زائر اولی‌ها اغلب بین 45 تا 50 سال از سن آن‌ها گذشته و تاکنون به‌دلیل فقر جسمی یا مالی امکان تشرف به حرم را نداشتند.

وی در ادامه جلسه به فعالیت‌های جهادی خادمان حرم رضوی پرداخت و گفت: برای باز شدن گره کار و مشکلات مردم باید پای عمل آمدو سال گذشته خادمانامام رضا(ع) با حضور در میان گروه‌های جهادی به ساخت مدرسه پرداختند و از دل بچه‌های جوانان رضوی قرارگاه سهید اسماعیل فرجوانی افتتاح شد.

دبیر جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید خوزستان با بیان اینکه نوروز امسال بیش از 17 گروه جهادی بهمناطق محروم اعزام شد، بیان‌کرد: در ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید معاونتیبرای رصد جرائم زندانیان قتل‌ها و تصادفات غیرعمد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 18 خادم که 4 نفر از آنها روحانی و مابقی خادم و مسئول کاروان هستند میهمان مردم شریف خوزستان می‌شوند، عنوان کرد: با وجود اینکه عمده فعالیت‌های ما تکیه بر نیروهای مردمی استاما به‌دلیل فعالیت‌های گسترده نیاز است دستگاه‌های دولتی همکاری‌هایی لازم راداشته باشند.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود