Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم پل سفید با بیان اینکه به جشنواره فیلم کودک و نوجوان نقد دارم، گفت: کجای دنیا ساعت ۱۲ شب به بعد برای کودک فیلم اکران می‌کنند در حالی که کودک باید ساعت ۸ الی ۹ شب خواب باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی قوی‌تن ظهر امروز در نشست خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان درباره موضوع فیلم پل سفید اظهار داشت: این فیلم زندگی واقعی بهاره بود و 8 ماه پیش از اینکه فیلمبرداری آغاز شود از این موضوع مطلع شدیم و حدود 6 ماه پا به پای بهاره رفته و فیلمبرداری کردیم، ضمن اینکه با ما همکاری می‌کردند، با جایگاه خود در مدرسه مبارزه می‌کرد در حالی که به هیچ عنوان راهی برای بازگشت نداشت و ما راه بازگشت به مدرسه را همراهی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه چرا مادر واقعی بهاره بازیگر نقش اصلی در فیلم بازی نکرد، افزود: مادر ایشان درگیر مشکلات زندگی بودند و به دلیل مشکلات خانواده بازی در این نقش بسیار سخت بود به همین دلیل بازیگر دیگری برای نقش مادر بهاره انتخاب شد.

کارگردان فیلم پل سفید در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه فیلم‌نامه برای فیلم بلند نبود و بسیاری از افراد هنگام اکران سالن را ترک کردند، خاطرنشان کرد: در ارتباط با این سئوال نقدی به جشنواره دارم، اینکه ساعت 12 شب برای کودک فیلم گذاشته بودند و نباید انتظار داشت کسی از سالن خارج نشود، کجای دنیا پس از ساعت 8 شب برای کودک و نوجوان فیلم می‌گذارند، نباید مخاطب فیلم کودک را با مخاطبان فیلم‌های طنز مقایسه کنیم.

وی تصریح کرد: مدتی است که تصمیم گرفته‌ام فیلم ساز نباشم، 7 فیلم ساخته‌ام و در هر 7 فیلم بازیگرهای چهره را انتخاب کردم، اما از یک دوره‌ای به بعد تصمیم گرفتم درباره معضلات کودکان کار کنم، بنده دیگر فیلم ساز نیستم، در این فیلم من اگر قرار بود وفادار خوبی نسبت به داستان باشم باید این به صورت مستند آن را تهیه می‌کردم.

قوی‌تن با بیان اینکه مردم از این فیلم استقبال می‌کنند، بیان کرد: دیشب ساعت 12:24 فیلم بنده آغاز شد و به جز یک خانم و آقا که برای حواشی بچه خود از سالن خارج شدند کس دیگری از سالن خارج نشد و زمانی که افراد تا این ساعت فیلم بنده را می‌بینند به این معناست که فیلم اکران خوبی دارد، امیدوارم دوباره به سینمای کودک و نوجوان گذشته بازگردیم، البته این فضای خوب را در جشنواره می‌بینم.

حسین محمدیان بازیگر فیلم پل سفید نیز گفت: در این فیلم تلاش کردیم تا مسئله واقعی را نشان دهیم، حتی در این فیلم سعی کردیم از موزیک و صدای آهنگ کمتر استفاده کنیم تا ذهن مخاطب به داستان فیلم متمرکز شود.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد:هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی