Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- در روز چهارشنبه بین منتخبان شورای شهر رای گیری صورت خواهد گرفت که این رای گیری به صورت مخفی خواهد بود و کاندیدای منتخب دوباره موظف هستند ظرف مدت 2 هفته تمامی رزومه ها و برنامه های خود را ارائه و تشریح کنند. بازهم مجددا رای گیری مخفی صورت خواهد گرفت و در نهایت فرد منتخب (شهردار آینده تهران) معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر از دو ماه دیگر به انتخاب شهردار جدید باقی مانده است. قرار است شهردار بعدی میراث دار مدیریت 12 ساله شود و مسئولیت شهری با چند میلیون جمعیت را بپذیرد؛ شهری که به گفته کارشناسان اداره آن نیازمند مدیریت جامع و مدون است. به همین منظور؛ در روز چهار شنبه، اعضای شورای شهر پنجم تهران جلسه ای در خصوص رای گیری و انتخاب شهردار تهران دارند.در همین راستا زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر پنجم تهران، در رابطه با انتخاب شهردار پایتخت و شاخصه های اصلی وی از دیدگاه اعضای شورا به خبرنگار دیده بان ایران گفت: یکی از شاخصه های بسیار مهم برای انتخاب شهردار تهران، اصلاح طلب بودن کاندیدا است.
وی ادامه داد: درکنار اصلاح طلب بودن پاک دست بودن و برنامه محور بودن کاندیدا، از اصلی ترین شاخصه های انتخاب شهردار تهران است.
این فعال سیاسی در باره روند انتخاب شهردار تهران و حزبی بودن برخی از کاندیدای موردنظر بیان کرد: تمامی اعضای شورای شهر، وارد گفتگو با کاندیدای متعددی که علاقه مند به شهردار شدن بودند، می شوند. ممکن است که برخی از کاندیدا طی گفتگویی که با برخی احزاب سیاسی داشته اند آن حزب را مدنظر خود قرار دهند و طبیعتاً آرای خود را نیز دارند اما این مسئله باعث نادیده گرفته شدن 3 شاخصه اصلی شهردار شدن نمی شود.
نژاد بهرام در پاسخ به حضور کاندیداهای شهرداری در شورای شهر تهران به خبرنگار دیده بان ایران گفت: ما با کاندیدای علاقه مند متعددی رو به رو هستیم. روز گذشته آقایان حناچی، مهرعلیزاده و علی اصغر احمدی با حضور خود در پارلمان محلی، رزومه و برنامه های آینده خود را تشریح کردند. امروز و فردا نیز همین روند ادامه خواهد داشت.
این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین تصریح کرد: در روز چهارشنبه بین منتخبان شورای شهر رای گیری صورت خواهد گرفت که این رای گیری به صورت مخفی خواهد بود و کاندیدای منتخب دوباره موظف هستند ظرف مدت 2 هفته تمامی رزومه ها و برنامه های خود را ارائه و تشریح کنند. بازهم مجددا رای گیری مخفی صورت خواهد گرفت و در نهایت فرد منتخب (شهردار آینده تهران) معرفی خواهد شد.
عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در پایان با اشاره به گمانه زنی های اخیر در خصوص حضور احتمالی "الهه کولایی" به عنوان شهردار تهران اظهار کرد: دکتر الهه کولایی از گزینه های اصلی و جدی ما هستند ولی تاکنون به جمع بندی با ایشان نرسیده ایم.
منبع: دیده بان ایران

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود