Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

حوادث در محور تاکستان آزادراه قزوین - زنجان 5 کشته و 8 مصدوم بر جای گذاشت.

پیمان نامدار اظهار داشت: در حادثه رخ داده در اتوبان قزوین-زنجان ابتدای خروجی ضیاء آباد در شامگاه 11 تیرماه و بامداد 12تیر به فاصله کمتر از 3 ساعت در یک مکان در پی حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی و بعد از آن برخورد 2 دستگاه سواری 14 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ساعت 23 شب 11 تیر ماه 2 دستگاه کامیون و تریلی در خروجی ضیاءآباد واقع در اتوبان قروین-زنجان پس از برخورد واژگون شدند که به سرعت تیم عملیاتی اورژانس 115 از پایگاه قره باغ به محل اعلام شده اعزام شده و پس از گذشت دقایقی در محل حاضر شدند اما متاسفانه راننده کامیون به دلیل شدت جراحت در دم جان باخته بود و راننده تریلری پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین ها به بیمارستان شفاء تاکستان منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس استان قزوین بیان کرد: بامداد 12 تیر ماه در همان مکان به دلیل لغزنده شدن جاده ناشی از ریختن گازوئیل در پی واژگون شدن تریلی و کامیون و عدم توجه کافی به جلو 2 دستگاه سواری پراید و پژو 405 با هم برخورد کردند که متاسفانه خودروی پراید دچار حریق شده و 4 سرنشین آن اعم از یک زوج و 2 کودک دچار سوختگی شده و در دم جان باختند.

وی گفت: 7 مصدوم دیگر به جای مانده از حادثه دوم به سرعت توسط 3 تیم عملیاتی اورژانس با همکاری عوامل آتش نشانی و هلال احمر رها سازی و درمان شدند و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌‌های تامین اجتماعی تاکستان و شفا اعزام شدند.

نامدار عوامل خطر ساز در رانندگی شب را عدم استراحت کافی و خواب آلودگی، عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم توجه کافی به جلو عنوان کرد و از هموطنان خواست با رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تازه‌ترین جزئیات از خسارات بارش‌ها در جنوب کشور
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی