Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@07:03:06 GMT

مورد عجیب زن هندی؛ تجاوز گروهی و پنج بار اسیدپاشی!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۰۵۴۷

به گزارش بی بی سی، پلیس می‌گوید: او که در یک مرکز ویژه سرپناه زنان زندگی می‌کند٬ هنگام برداشتن آب از چاه هدف حمله قرار گرفته است.


پلیس ۲۴ ساعته از این زن ۳۵ ساله محافظت می‌کند. این زن در یک دعوای مالکیت بلندمدت٬ بارها هدف قرار گرفته است. حمله در لکهنو٬ مرکز ایالت شمالی اوتار پرادش اتفاق افتاده است.

این حمله باعث خشم عمومی از ناتوانی پلیس در حفاظت از این زن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که او سال ۲۰۰۸ بعد از تجاوز گروهی٬ هدف اولین اسیدپاشی قرار گرفت.

همان دو مرد که بار اول به او حمله کرده بودند٬ دو بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به اسیدپاشی به آن زن متهم شدند. ظاهرا هدف از اسیدپاشی دوم و سوم آن بود که آن زن از شکایت اول صرف نظر کند.

حمله چهارم٬ اوایل بهار امسال در یک قطار اتفاق افتاد. او در حال سفر با دخترش بود. این بار او را مجبور کردند که اسید را بنوشد.

خبرگزاری فرانسه می‌گوید دو مردی که به اتهام حمله ماه بازداشت شده بودند٬ با وثیقه بیرون آمدند.

بر اساس آمار دولتی٬ سالانه صدها حمله اسیدی مانند این در هند اتفاق می‌افتد٬ هرچند فعالان می‌گویند تعداد حمله‌ها بیش از آن چیزی است که دولت اعلام می‌کند.

قربانی حملات عمدتا زنان هستند که به شدت آسیب فیزیکی می‌بینند و عامل بیشتر این اتفاقات حسادت مردان است.

با وجود آن‌که دادگاه در سال ۲۰۱۳ برای فروش اسید مقرراتی وضع کرد٬ به گفته فعالان حقوق بشر اسید به راحتی در هند خرید و فروش می‌شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، تیم سایپا یکی از تیم‌هایی بود که باید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. این تیم که در دور گروهی در انتهای جدول قرار گرفته بود در مرحله پلی‌اوت با شکست مقابل مس رفسنجان عملا باید راهی لیگ دسته اول می‌شد، اما با خرید امتیاز تیم لیگ برتری هورسان فصل آینده هم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

هورسان در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، اما آرش صادقیانی هر طور بود این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و با توجه به انتقال امتیاز این تیم به سایپا از فصل آینده تیمی به نام هورسان در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

اتفاق عجیب اینکه سایپایی‌ها دو فصل پیش هم به همین شکل لیگ برتری ماندند. آنها در آن زمان امتیاز تیم سپاهان را خریدند تا فصل گذشته هم در لیگ برتر باشند. با این شرایط آنها هر سال بار هر نتیجه‌ای خودشان را لیگ برتری قلمداد می‌کنند؛ چرا که دیگر خبری از سقوط به دسته اول نیست.

در چنین شرایطی ذات مسابقات لیگ که برد و باخت است زیر سوال می‌رود و هر تیمی که بتواند امتیاز یک تیم دیگر را بخرد حتی در صورت شکست در همه بازی‌هایش باز هم لیگ برتری می‌ماند. فدراسیون والیبال باید برای این مسئله راه‌حلی بیندیشد. اینکه امتیاز تیم‌ها دارای ارزش مالی شده اتفاق بدی نیست، اما باید تدبیری اندیشیده شود تا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند نتوانند با خرید امتیاز، لیگ برتری بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند