Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت این مرکز درمان بیماران سرطانی از سال 90 در زمینی با 6 هزار متر مربع زیربنا و با مشارکت مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز شد و ساختمان آن اسفندماه 95 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با پذیرش بیمار در این مرکز علاوه بر اینکه نیازی به مراجعه بیماران به استان های مجاور نیست از استان های دیگر بیمار پذیرش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر کاظم قائمی با بیان این که بیمارستان فوق تخصصی رازی بیرجند برای درمان بیماران سرطانی با صرف 400 میلیارد ریال هزینه ساخته و تجهیز شد، گفت: این مرکز دارای چهار بخش رادیوتراپی، شیمی درمانی، بستری شیمی درمانی و سلول درمانی است.
وی ظرفیت پذیرش روزانه بیمار را 30 تا 40 نفر عنوان کرد و افزود: برای پذیرش بیمار در این مرکز هیچگونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، قائمی اظهار کرد: این مرکز نیازمند تامین یک دستگاه سی تی اسکن است که در حال پیگیری هستیم در غیر این صورت تجهیزات مورد نیاز آن توسط وزارت بهداشت تامین می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیماران با مشکلی مواجه نخواهد شد و سی تی اسکن در بیمارستان آموزشی ولی عصر( عج) بیرجند انجام می شود.
وی در ارتباط با تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز رادیوتراپی و آنکولوزی بیرجند، یادآور شد: تشکیلات نیروی انسانی مرکز مصوب شد و در حال حاضر 2 متخصص نیز مشغول فعالیت هستند.

** انجام رایگان خدمات رادیوتراپی و شیمی درمانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه این مرکز در 2 نوبت صبح و عصر فعال و آماده پذیرش بیمار است، عنوان کرد: تمام خدمات رادیوتراپی و شیمی درمانی رایگان است.
به گفته دکتر قائمی، بیماران تحت پوشش شرکت های بیمه 10 درصد هزینه های دارو را پرداخت خواهند کرد، که با توجه به گران بودن هزینه خرید داروهای سرطانی از افراد خیر درخواست می شود در تامین نیازهای دارویی به این افراد کمک کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان