Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده های مدیران تلگرامی،حادثه پلاسکو و پروژه نگین غرب را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی، درباره پرونده چند تن از مدیران تلگرامی بازداشت شده است، گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه پلاسکو، گفت: هنوز در این ارتباط پرونده‌ای به دادگاه نیامده است و در دادسراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اقداماتی در حوزه‌های اجرایی در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده نگین غرب نیز گفت: بیش از ۵٠ درصد افراد مرتبط با پرونده نگین غرب یا هم اکنون واحد آپارتمانی دریافت کردند یا وجه دریافت کردند، اینگونه نیست که بگوییم پرونده کاملاً بسته شده است. هنوز بخش دیگری از این کار، از محل آورده‌هایی که به مرور از محل این پروژه انجام می‌شود و تبدیل به نقدینگی می‌شود، در دست انجام است.

اسماعیلی تاکید کرد: ما اکنون در این پروژه باری را به دوش گرفته‌ایم که خود متولیان این پروژه سوء استفاده یا قصورهایی کرده‌اند و موجودی آنها کفاف تعهدات‌شان را نمی‌کند، ولی کار در حال انجام است. ما هیچگاه نگفتیم که پروژه نگین غرب یک پروژه تمام شده‌ای است، می‌گوییم اکثریت کار انجام شده و بخش دیگر آن در حال انجام است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم) نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه