Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حشد شعبی عراق با اشاره به فرود هواپیماهای آمریکایی در مناطق تحت اشغال داعش و ماندن در این مناطق برای ساعاتی به حمایت های پنهان و آشکار واشنگتن از تکفیری ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس معاون هیئت حشد شعبی عراق اعلام کرد: حشد شعبی یکسال قبل دستگاه امنیتی تشکیل داده و این دستگاه در مناطق آزاد شده فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا به دنبال پایان داعش در عراق نیست.

معاون حشد شعبی عراق بیان کرد: میان ارتش، پلیس ونیروهای مبارزه با تروریسم عراق و حشد شعبی هماهنگی برقرار است و این به پیروزی هایی منتج شده است. در نبرد موصل ماموریت آزادسازی مساحت زیادی به حشد شعبی داده شد که حدود ۲۵ هزار کیلومتر آزاد شد.

المهندس تاکید کرد: جاده دمشق بغداد باز و امن است.

وی به فرود هواپیماهای آمریکایی و باقی ماندن آنها برای ساعاتی در مناطق تحت سیطره داعش در عراق اشاره کرد و افزود: کسانی که با طرحهای آمریکا همسو هستند به حشد شعبی حمله می کنند و ما نمی توانیم مانع کسانی شویم که از ما برای ورود به انتخابات حمایت می کنند. با تمام قوا در برابر طرح آمریکا برای سیطره بر مرزهای عراق و سوریه خواهیم ایستاد. آمریکایی ها به دنبال امنیت جاده امان به بغداد هستند جایی که سامانه موشک های زمین به زمین مستقر کرده اند.

معاون حشد شعبی عراق گفت: اگر حمایت و تلاش های ایران و حزب الله نبود به آنچه امروز رسیده ایم، نمی رسیدیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • حملات داعش در عراق شروع شد