Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه که از 27 خرداد به میزبانی روسیه و در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی آغاز شده بود با قهرمانی آلمان پایان یافت. شیلی، پرتغال و مکزیک نیز به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره ارزیابی خود از جام کنفدراسیون‌ها به خبرگزاری آر اسپورت روسیه گفت: این تورنمنت در سطح بسیار بالایی برگزار شد اما مقدمه‌ای برای رقابت‌ جدی‌تری همانند جام‌جهانی 2018 با مقیاس وسیع‌تری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: تیم‌های شرکت‌کننده، هواداران فوتبال و فیفا اعتراف کردند که جام کنفدراسیون‌ها در سطح بالایی بود. تمام فاکتورهای مورد نظر و برنامه‌های ما به صورت جدی‌ترین شکل عملی شدند. مشکلی در بخش تماشاگران نداشتیم و از تلویزیون نیز شاهد بازی‌های فوق‌العاده‌ای بودیم. اتمسفر حاکم در ورزشگاه‌ها بسیار زیبا بود و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه کردیم.

معاون نخست‌وزیر روسیه در خاتمه گفت: ما هر چیزی را برای خدمات میزبانی خود برنامه‌ریزی کرده بودیم و لحظه به لحظه فعالیت داشتیم. ارتباط بسیار نزدیکی با دوستان‌مان در فیفا داریم تا کارها را بهتر انجام دهیم. برای جام‌جهانی 2018 نیز همه چیز خوب خواهد بود.

الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 نیز درباره جام کنفدراسیون‌های 2017 گفت: این رقابت‌ها برای ما یک موفقیت بود. دلیل این حرف من نیز صحبت‌های پایانی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا درباره میزبانی روسیه از جام کنفدراسیون‌های 2017 است.

روسیه پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها مهیای میزبانی از جام‌جهانی 2018 می‌شود که در 12 ورزشگاه 11 شهر با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود در هفته اول اردیبهشت مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار شود، اما برخی اتفاقات مانع برگزاری این رویداد شد. 
حالا کنفدراسیون آسیا بعد از چند روز خبر از برگزاری مسابقات در کشور ازبکستان داده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص آورده است: 

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در سال 2023، می‌بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی میزبانی می‌کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم‌های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی‌سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه‌های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه‌ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد