Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادیان گفت: سرانه فضاهای سرپوشیده به ازای هر نفر در شهرستان ۱۲ صدم متر مربع و فضای باز ۳۴ صدم متر مربع است در صورتی که میزان استاندارد کشوری به ازای هر نفر یک متر مربع تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون امروز در نشست خبری با خبرنگاران تیران و کرون با تبریک روز خبرنگاران ورزشی، اظهار کرد: شهرستان تیران و کرون با 30 هیئت فعال ورزشی در رشته های مختلف برای توسعه و گسترش ورزش در شهرستان و کسب رضایت ورزش دوستان گام بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مرادیان با اشاره به تلاش های انجام شده برای کاهش ضعف های موجود در ورزش شهرستان، گفت: سه هیئت وزنه برداری، رزمی و هندبال در سال جاری آغاز به کار کرده اند که هیئت هندبال در مسابقات استانی جام رمضان امتیازات خوبی را از تیم های برتر کسب کرد.

وی با اعلام رضایت از فعالیت 70 درصد هیئت های ورزشی، تصریح کرد: اصلاح زیر ساخت های ورزشی در شهرستان کمک زیادی به توسعه ورزش خواهد کرد که با همت و توجه بیشتر مسئولان می توان فضاها و سالن های ورزشی را افزایش داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با بیان اینکه سرانه ورزشی تیران و کرون پایین تر از میزان استاندارد است، اذعان کرد: سرانه فضاهای سرپوشیده به ازای هر نفر در شهرستان 12 صدم متر مربع و فضای باز 34 صدم متر مربع است در صورتی که میزان استاندارد کشوری به ازای هر نفر یک متر مربع تعیین شده است.

مرادیان با اشاره به راه اندازی مجمع خیران ورزش یار شهرستان، یادآور شد: خانه کاراته شهرستان توسط خیران احداث شده و به طور قطع با حمایت آن ها پروژه های نیمه تمام شهرستان تکمیل خواهد شد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان از بخش خصوصی برای ورود در ورزش و افزایش سرانه ورزشی حمایت کرده و زمین های با کاربری ورزشی را به بخش خصوصی واگذار می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به موقعیت گردشگری این شهرستان، یادآور شد: هیئت های ورزشی و انجمن های مردم نهاد فعالیت های گردشگری متعددی را در فصل های بهار و تابستان به صورت تور های گردشگری انجام می دهند.

مرادیان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای راه اندازی ورزش های آبی از جمله جت اسکی، قایق سواری و غواصی در سد خمیران انجام شده است که با تعامل مسئولان شهرستان و جذب سرمایه گذار شاهد فعالیت های خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت گسترش ورزش در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی، گفت: بیش از 7 خانه ورزش در روستاهای شهرستان برای دسترسی آسان تر مردم احداث شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی اوقات فراغت شهرستان، تصریح کرد: بیش از 4 هزار نفر در تیران و کرون به صورت سازمان یافته از فعالیت های ورزشی اوقات فراغت استقبال کرده اند که تلاش ها برای کسب رضایت آن ها انجام خواهد شد.

وی در پایان از فعالیت خبرنگاران شهرستان با تقدیم لوح یابود و هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»