Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:46:56 GMT

آخرین وضعیت جسمی تهیه کننده اخراجی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۲۵۵۲

حبیب‌الله کاسه‌ساز از پیشرفت روند درمان خود و رسیدن به بهبودی نسبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب‌الله کاسه‌سازتهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده است، پیرامون وضعیت جسمی خود گفت: تا به امروز دو عمل جراحی داشته‌ام و هشت مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشته‌ام، انشاالله اگر خدا بخواهد وضعیت جسمی‌ام رو به بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص زمان ترخیص خود از بیمارستان بیان کرد: ممکن است روند درمان طولانی شود، در حال حاضر تا رسیدن به بهبودی کامل تحت مراقبت هستم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی«اخراجی‌ها»، به عیادت سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: الحمدالله پیگیری‌های پرسنل و پزشکان بیمارستان خوب بوده است. در روزهای گذشته دکتر قاضی‌زاده هاشمیوزیر بهداشتبرای عیادت من به بیمارستان آمدند و دستورات لازم را به کادر پزشکی دادند. از مسئولان بابت پیگیری وضعیت سلامتی‌ام تشکر می‌کنم. تا به امروز دوستانی ازوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان، وزارت اطلاعات و ... به ملاقاتم آمدند.

وی در پاسخ به میزانحمایت بیمه هنرمندان، عنوان کرد: ما از جهت درمانی بیمه نیروهای مسلح هستیم و تا به امروز مشکلی وجود نداشته است، البته تعدادی از داروها به صورت آزاد باید خریداری می‌شد کهخانه سینمازحمت آن را متحمل شدند و برای تهیه آن هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و در مورد مابقی آن با دستوری کهوزیر بهداشتدادند مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

کاسه‌ساز در پایان پیراموننگارش فیلمنامهجدید خود گفت: پیش از بیماری، فیلمنامه‌ای را با موضوعدفاع مقدسدر دست نگارش داشتم و انشاالله در صورتی که شرایط جسمی‌ام بهتر شود ادامه آن را از سر خواهم گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور