Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:58:02 GMT

مرضیه محبوب: عروسک گردانی کار بسیار سختی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۲۶۸۸

مرضیه محبوب: عروسک گردانی کار بسیار سختی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرضیه محبوب در مراسم بزرگداشتی که برای وی در جشنواره کودک و نوجوان برگزار شد، اظهار داشت: از دوران کودکی، بچه های دوست دارند که با عروسک بازی کنند.

وی بیان داشت: بازی با عروسک به ویژه برای بچه های که تنها هستند و با عروسک های خودشان حرف می زنند و خودرا مادر آنها می دانند و برای عروسک های خود شخصیت می سازند و با آنها ارزوهایشان را بر آورده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازنده عروسک های نقش اول فیلم های کودک و نوجوان ادامه داد: اما در نمایش عروسکی جان دادن به یک شی می تواند شکل عروسک را پیدا کند و وارد دنیای نمایش شود بنابراین ما هر چیزی را می توانیم به عنوان یک شخصیت نمایشی داشته باشیم.

وی که خود را عاشق عروسک خواند گفت: من تا زمان ورود به دانشگاه هنرهای دراماتیک عروسک نمایشی را ندیده بودم و تعریفی از ان نداشتم تا زمانی که به دانشگاه ورود پیدا کردم و اولین بار در نمایشگاه در کلاس هما جدی کار اولین عروسک خود را ساختم.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی به نام بازار گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، چالش‌های قانون بازارگردانی، موجب بازنگری اش شد. مصوبه‌ای که چند روزی از اعلامش می‌گذرد و بورسی‌ها از گروه‌ها و نماد‌هایی سخن می‌گویند که این مصوبه شامل حالش می‌شود و البته بازه زمانی شش ماه‌ای که برای اجرای آن تعریف شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • ۵ معلم از ۵ دهه؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • چالشی به نام بازار گردانی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان