Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - احتمالاً بارها برايتان پيش آمده که مجبور شده ايد از دستگاهي به غير از دستگاهي که مالک آن هستيد وارد حساب کاربريتان شويد و ديگر به آن ديوايس دسترسي نداشته باشيد. حتي ممکن است مورد هجوم افراد سودجو قرار بگيريد و حساب کاربري دل بندتان به يغما برود. در اين حالت مطمئناً به دنبال راهي مي گرديد که به طور ريموت و از راه دور بتوان از حساب کاربري مورد نظر خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبختانه سرويس هاي مختلفي همچون فيسبوک، توييتر، جيميل، تلگرام، واتس اپ و... اين قابليت را در اختيار کاربران قرار داده اند و به شما  اجازه مي دهند تا از راه دور و بدون دسترسي به ديوايس مورد نظر از حساب هاي کاربري خود خارج شويد. در ادامه با ما همراه باشيد تا روش انجام اين کار را براي سرويس هاي مختلف به شما آموززش دهيم.
شبکه اجتماعي توييترپيش از هرچيزي بايد گفت که توييتر در بين شبکه هاي اجتماعي مختلف کمترين قابليت ها را در اين زمينه در اختيار کاربران قرار داده است. براي آن که روي ديوايس هايي چون دسکتاپ و سيستم عامل اندرويد از حساب کاربري خود خارج شويد ملزم به تغيير رمز عبور خود هستيد.

براي انجام اين کار وارد وبسايت توييتر شده و با کليک روي آواتار خود در بالا سمت راست تصوير گزينه Setting and privacy را انتخاب نماييد. پس از آن از منوي سمت چپ روي سربرگ Password ضربه بزنيد و سپس اقدام به تغيير دادن رمز عبور کنيد.

البته بايد گفت که اپليکيشن iOS توييتر از اين قاعده مستثنا است و با تغيير رمز عبور نمي توان از حساب کاربري خود روي ديوايس هايي که به اين سيستم عامل مجهز هستند خارج شد. براي انجام اين کار حتماً بايد به دستگاه مورد نظر دسترسي داشته باشيد و به طور دستي از حساب کاربري خارج شويد.
شبکه اجتماعي فيسبوکخوشبختانه به راحتي در شبکه اجتماعي فيسبوک قادر هستيد به طور ريموت از حساب کاربري خارج شويد. براي انجام اين کار از طريق دسکتاپ به سايت فيسبوک برويد و وارد حساب کاربري مورد نظر خود شويد. پس از آن روي فلشي که در بالا سمت راست تصوير قرار دارد ضربه بزنيد و گزينه Setting را انتخاب کنيد.

در صفحه جديدي که برايتان باز مي شود به وسيله منوي سمت چپ به سر برگ Security and login برويد. پس از پشت سر گذاشتن مراحل بالا به بخش Where you`re logged in دقت نماييد. سپس ديوايس مورد نظر خود را پيدا کنيد و با انتخاب آيکن سه نقطه در سمت راست روي گزينه Log Out ضربه بزنيد.

پيام رسان تلگرامپيام رسان تلگرام حالا به يکي از مطرح ترين و ايمن ترين پيام رسان ها در کشور عزيزمان تبديل شده است. اين پيام رسان در ايران بيش از 40 ميليون کاربر دارد که روزانه حداقل چند دقيقه اي را صرف چک کردن آن مي کنند. قابليت خروج از حساب کاربري به طور ريموت نيز يکي از ويژگي هاي تلگرام به شمار مي رود.

براي شروع به بخش تنظيمات برويد و وارد بخش Privacy and Security شويد. در پنجره باز شده نيز روي Active Sessions ضربه بزنيد تا بدين وسيله ديوايس هايي که تلگرام شما روي آن ها فعال است را مشاهده نماييد. در پايان با انتخاب ديوايس مورد نظر و با سوايپ کردن به سمت چپ روي گزينه Close ضربه بزنيد.
در نسخه اندرويد نيز کافيست همين مسير را دنبال کرده و روي ديوايس مورد نظر ضربه بزنيد. پس از آن يک اعلان به صورت پاپ آپ روي تلفن هوشمندتان به نمايش در مي آيد؛ کافيست روي گزينه OK کليک کنيد تا تلگرامتان از روي آن ديوايس حذف شود.

اما نسخه ي دسکتاپ تلگرام کمي تفاوت دارد. براي انجام اين کار روي نسخه دسکتاپ به بخش تنظيمات برويد و با اسکرول کردن به سمت پايين روي گزينه Show all sessions ضربه بزنيد. پس از پيدا کردن ديوايس مورد نظر براي خارج شدن از آن کافيست روي آيکن ضربدري که در سمت راست آن قرار دارد کليک نماييد.
در نسخه وب اين پيام رسان قدرتمند نيز به بخش تنظيمات برويد و با اسکرول کردن به سمت پايين روي گزينه Active sessions ضربه بزنيد. پس از پيدا کردن ديوايس مورد نظر براي خارج شدن از آن روي Terminate که در سمت راست آن قرار دارد کليک نماييد. در همه حالت ها استفاده از گزينه Terminate all other sessions نيز سبب مي شود تا از حسابتان روي تمام دستگاه هاي فعال خارج شويد.
پيام رسان واتس اپاگر از نسخه وب/دسکتاپ اپليکيشن واتس اپ استفاده مي کنيد بايد بگوييم که قادر هستيد به طور ريموت از حساب کاربري خود روي رايانه خارج شويد. براي انجام اين کار از طريق اپليکيشن واتس اپ روي تلفن هوشمند خود به بخش تنظيمات برويد و گزينه WhatsApp Web/Desktop را انتخاب کنيد.

پس از آن روي گزينه Log out from all computers ضربه بزنيد. کار تمام است؛ با انجام اين کار توانسته ايد از راه دور از حساب کاربري واتس اپ خود روي رايانه مورد نظر خارج شويد. همچنين اگر با طي مراحل بالا با صفحه اي همچون تصوير زير مواجه شديد بايد بگوييم که حساب کاربريتان روي هيچ ديوايس ديگري فعال نيست.

حساب کاربري جيميلخوشبختانه به راحتي قادر هستيد به طور ريموت از حساب کاربري جيميل خود نيز خارج شويد. براي انجام اين کار از طريق دسکتاپ به سايت جيميل برويد و وارد حساب کاربري مورد نظر خود شويد. پس از آن به سمت پايين اسکرول کنيد و روي گزينه Details ضربه بزنيد.

پس از آن کافيست روي دکمه Sign out all other sessions کليک کنيد. با انجام اين کار به راحتي مي توانيد از حساب کاربري جيميل خود روي ديوايس هاي ديگر خارج شويد.

اپليکيشن موسيقي اسپاتيفايبراي خارج شدن از حساب کاربري اسپاتيفاي خود روي ديوايس هاي ديگر از راه دور، وارد اين لينک شده و و وارد حساب کاربري خود  شويد. پس از آن با اسکرول کردن به انتهاي صفحه روي گزينه SIGN OUT EVERYWHERE ضربه بزنيد.

اپل آيدي و آي کلودبراي حذف حساب کاربري اپل و آي کلود خود بايد نرم افزار آيتونز را روي سيستم خود نصب داشته باشيد. پس از نصب آيتونز اين اپليکيشن را باز نموده و با اپل آي دي خود وارد آن شويد. سپس به آيتونز استور برويد و با اسکرول به سمت پايين از طريق بخش Manage روي گزينه Account کليک کنيد.

از طريق Computer Authorizations در زير بخش Apple ID Summary و ضربه زدن روي گزينه Deauthorize All قادر هستيد حساب کاربري خود را از تمام ديوايس هاي ديگر حذف نماييد. iTunes in the Cloud نيز به منظور مديريت حساب کاربري آيکلود تعبيه شده است.

شبکه اجتماعي اينستاگرام و ياهو جزو مواردي هستند که امکان خارج شدن از حساب کاربري به طور ريموت را در اختيار کاربران قرار نمي دهند. براي پياده سازي اين قابليت روي سرويس هاي مذکور کافيست از طريق تنظيمات رمز، عبور خود را تغيير دهيد. با انجام اين کار حساب کاربري شما نيز از روي ديوايس هاي ديگر خارج مي شود.
چه سرويس هاي ديگري را مي شناسيد که امکان خارج شدن از حساب کاربري به طور ريموت را در اختيار کاربران بگذارد؟ آيا تا به حال به اين ويژگي نياز پيدا کرده ايد؟ تجربيات و نظرات خود را در اين خصوص با ما و ديگر کاربران ديجياتو به اشتراک بگذاريد.
در بخش تکنولوژي ديجياتو بخوانيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟»، در حال تغییر است زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامتی جسمی و روحی برخوردارند.

به گزارش ایسنا، طبق پژوهشی که نتیجه آن در مجله انجمن سالمندی آمریکا منتشر شد، افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.

به گزارش ان‌بی‌سی، این تحقیق که در مجله روانشناسی و سالمندی انجمن روانشناسی آمریکا منتشر شد، داده‌های ۱۴ هزار شرکت‌کننده در یک نظرسنجی سالمندی در آلمان را بررسی کرد که درباره پیری به‌عنوان مرحله‌ای از زندگی مطالعه می‌کرد. تاریخ تولد شرکت‌کنندگان بین سال‌های ۱۹۱۱ و ۱۹۷۴ بود و از سن ۴۰ تا ۸۵ سالگی به این مطالعه وارد شده بودند.

شرکت‌کنندگان طی ۲۵ سال، هشت بار درک خود را از سالمندی گزارش کردند. آن‌ها هر چهار تا پنج سالی که می‌گذشت، آغاز سن پیری را یک‌ سال دیرتر از بار قبل اعلام کردند. شرکت‌کنندگانی هم که زودتر یعنی بین سال‌های ۱۹۱۱ تا ۱۹۳۵ به دنیا آمده بودند، در مقایسه با افرادی که بعد از ۱۹۳۵ متولد شده‌ بودند، فکر می‌کردند که پیری زودتر آغاز می‌شود.

«مارکوس وتشتاین»، نویسنده ارشد این مطالعه و روانشناس دانشگاه هومبولت برلین، گفت: درک و تصور ما از پیری در گذر زمان به‌وضوح تغییر می‌کند. افرادی که امروز در سنین میانسالی‌ هستند یا افراد مسن‌تر باور دارند که سن پیری آنها دیرتر از همسالانشان در ۲۰ سال پیش است.

به گفته وتشتاین، این تغییر تا حدودی به بالا رفتن سطح امید به زندگی در افراد برمی‌گردد. امید به زندگی در آلمان حدود ۸۱ سال است که از ۷۱ سال در ۱۹۷۴ بیشتر شده است. همچنین بسیاری از مردم برای مدت طولانی‌تر یک زندگی همراه با سلامتی دارند.

وتشتاین می‌گوید: افرادی که احساس جوانی می‌کنند، معتقدند پیری دیرتر شروع می‌شود.

شرکت‌کنندگانی که تنهاتر بودند، بیماری‌های مزمن داشتند یا از سلامتی کامل برخوردار نبودند، بیشتر بر این تصور بودند که پیری زودتر آغاز می‌شود. زنان هم فکر می‌کردند که سن پیری در مردان حدود ۲.۴ سال دیرتر آغاز می‌شود.

با این حال برخی کارشناسان می گویند این نتایج ممکن است قابل تعمیم به کشورهای دیگر نباشد زیرا دیدگاه‌های فرهنگی درباره پیری و روند تحولات جوامع در طول زمان متفاوت است. به عنوان مثال امید به زندگی در ایالات متحده در طول همه‌گیری کووید از ۷۹ سال در ۲۰۱۹ به ۷۶ سال در ۲۰۲۱ رسید در حالی که امید به زندگی در آلمان از سال ۲۰۱۴ نسبتا پایدار بوده است.

به گزارش ایندیپندنت، تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود باورهای منفی درباره افزایش سن با افزایش سطح استرس مرتبط است که به نوبه خود می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته را افزایش دهد. برعکس افرادی که به پیری نگرشی مثبت دارند، احتمالا کمتر در معرض ابتلا به زوال عقل‌ هستند و در مقایسه با افرادی که نگرش منفی درباره افزایش سن دارند، طولانی‌تر عمر می‌کنند.

همچنین افرادی که خود را جوان‌تر از سن شناسنامه‌ای‌شان می‌دانند، زوال حافظه آهسته‌تر، عملکرد شناختی بهتر و کاهش علائم افسردگی را گزارش کردند. در مقابل افرادی که خود را مسن‌تر از سن حقیقی‌شان می‌بینند بیشتر در معرض خطر مرگ‌ومیر قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • چگونه طلبه شویم؟
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!