Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:15:28 GMT

شماره جدید «ماهنامه بورس» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۲۷۵۲

شماره جدید «ماهنامه بورس» منتشر شد

دکتر «سیدمحمد هاشمی نژاد»، سردبیر ماهنامه با اعلام این خبر افزود: «ماهنامه بورس» در شماره 143 و 142و در 3 پرونده ویژه با محور «نقش بازار سرمایه در رشد اقتصادی و اشتغال،» «کارنامه بورس تهران طی اردیبهشت و خردادماه»، «گزارش ویژه از برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه » و «گزارش ویژه از ابزارهای جدید مالی در بورس» و«بین‌الملل » به خوانندگان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه‌ترین شماره «ماهنامه بورس» ویژه اردیبهشت و خردادماه سال 1396 با محور «نقش بازار سرمایه در رشد اقتصادی و اشتغال» و همچنین ابزارهای جدید مالی بورس تهران همچون بوک بیلدینگ، اختیار معامله و ریپو منتشر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سنا، دکتر «سیدمحمد هاشمی نژاد»، سردبیر ماهنامه با اعلام این خبر افزود: «ماهنامه بورس» در شماره 143 و 142 سه پرونده ویژه با محور «نقش بازار سرمایه در رشد اقتصادی و اشتغال،» «کارنامه بورس تهران طی اردیبهشت و خردادماه»، «گزارش ویژه از برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه » و «گزارش ویژه از ابزارهای جدید مالی در بورس» و«بین‌الملل » به خوانندگان ارائه کرده است.

به گفته وی، علاوه بر این در این شماره بخشی از ماهنامه به گفتگوهای اختصاصی با ناشران و اعضاء اختصاص داده‌شده است که هدف از آن این اقدام، معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و دیگر ارکان و نهادهای فعال در بورس تهران و آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان با آنان بوده است.

دکتر هاشمی نژاد با تاکید بر تمرکز «ماهنامه بورس» بر انتشار مقالات علمی- پژوهشی تهیه توسط اساتید و دانشجویان برتر کشور گفت: در شماره جدید «ماهنامه بورس»، مقالات کاربردی – تحقیقی متعددی با موضوع‌هایی همچون «رابطه بین سهام شناور آزاد و قیمت سهام»، «آسیب‌شناسی ارائه خدمات مشاوره عرصه اوراق بهادار»، «مسئولیت اجتماعی» و همچنین پژوهش‌های چندقسمتی با موضوعاتی همچون «استانداردهای بین‌المللی مالی» و «رهیافت‌های حسابرسی، امنیت سایبری»، به چاپ رسیده است.

سردبیر «ماهنامه بورس» بابیان این‌که تازه‌ترین شماره «ماهنامه بورس» در خصوص اهداف ماهنامه بورس در سال 96 گفت: «ماهنامه بورس» به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «شرکت بورس اوراق بهادار تهران» و در شمارگان 3 هزار نسخه، به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد و در سال 96 نیز باهدف جلب رضایت مخاطبان محترم، به معرفی ابزارهای جدید، به انتشار و ارزیابی تازه‌ترین دستاوردها و عملکرد بورس تهران و همچنین ناشران و دیگر فعالان بازار سرمایه خواهد پرداخت .

علاقه‌مندان برای تهیه ماهنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66719820 تماس گرفته و یا به دفتر ماهنامه بورس به نشانی؛ تهران، خیابان حافظ، خیابان هاتف، شماره 192، ساختمان بورس اوراق بهادار تهران، طبقه 10 مراجعه کنند. همچنین علاقه‌مندان می توانند به وب‌سایت رسمی ماهنامه در اینجا مراجعه یا به کانال تلگرام ماهنامه بورس در اینجا پیوسته و از تازه‌ترین مطالب این نشریه اطلاع کسب کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد