Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کريستين ماسه دبيرکل وزارت امور خارجه فرانسه بعدازظهر امروز با محمد جواد ظريف وزير امور خارجه ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان، «کريستين ماسه» دبير کل وزارت امور خارجه فرانسه بعدازظهر امروز دوشنبه با ظريف، وزير امور خارجه کشورمان ديدار و در خصوص مسائل مختلف دو جانبه و منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ديدار ظريف با اشاره به در مسير صحيح بودن روابط دو کشور اظهار اميدواري کرد همکاري هاي مشترک دو کشور همچنان تداوم و رونق يابد. ايشان افزود: تعدد ديدارهاي دو جانبه باعث رفع موانع از مسير روابط دو کشور بويژه موانع اقتصادي خواهد شد، وزير امور خارجه کشورمان خواستار تداوم گفتگوهاي سياسي بين دو کشور شد.
رئيس دستگاه ديپلماسي کشورمان در اين ديدار با اشاره به تحولات منطقه اي از آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي ارائه کمکهاي بشر دوستانه به مردم سوريه خبر داد و افزود: همانگونه که جمهوري اسلامي ايران بدنبال راهکاري سياسي براي حل مشکلات کنوني آن کشور است، از هر گونه ابتکار دولت فرانسه در قبال يافتن يک راه حل سياسي براي منازعه کنوني در سوريه استقبال به عمل مي آورد.
ماسه نيز با اشاره به عمق روابط دو کشور اظهار داشت: حجم روابط اقتصادي دو کشور پس از توافق برجام از رشد قابل توجهي برخوردار شده است. وي افزود: فرانسه بدنبال رفع موانع فرا راه روابط دو کشور بوده و در صدد ايجاد سازوکار مناسبي براي تداوم همکاريها ميان دو کشور است.
دبير کل وزارت خارجه فرانسه همچنين به موضع آن کشور در قبال اجراء کامل برجام اشاره کرد و علاوه بر آن از تمايل آن کشور در قبال حل سريع بحران اخير در خليج فارس ياد کرد و افزود: فرانسه از ميانجيگري کشورها براي حل اين بحران استقبال مي کند.

انتهاي پيام/





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد