Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دو طرف در این دیدار راه‌های گسترش و توسعه روابط دو کشور را مورد بررسی و گفت‌وگو قرار دادند.

در این دیدار معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه اجرای برجام مسئولیت مشترک تمامی طرف‌های است و در این ارتباط جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرده، تاکید کرد: انتظار طبیعی این است که طرف‌های مقابل نیز به تعهدات خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به این نوع رویکرد آمریکا بی‌تفاوت باشیم.

دبیر کل وزارت امور خارجه فرانسه نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای کامل برجام و اشاره به فرصت‌های مشترک فراروی روابط دو کشور به عزم آن کشور در توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد: همکاری‌ها در کلیه زمینه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و چندجانبه افزایش یابد.

هیات‌های دو طرف همچنین درخصوص همکاری دو کشور در زمینه مقابله با تهدیدات تروریستی و حل و فصل بحران‌های منطقه‌ای بحث و تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری تجمع گروهک تروریستی منافقین در پاریس نیز ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است

 آیت الله عبادی در دیدارِ فرماندهان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت رسان مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل ارتش کار آنان نظامی نیست بلکه خدمات رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

وی گفت: ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامی‌داشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

امیر شاطری گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار رهبری و مردم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است