Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@05:51:44 GMT

طنین آوای نغمه‌های مشرق زمین در نیاوران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۴۱۳۳

صراط: گروه موسیقی نوای ملل با حمایت موسسه فرهنگی اکو، کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین، گروه موسیقی نوای ملل با نوازندگانی از کشورهای منطقه اکو از جمله افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، ایران، آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و هندوستان و ارمنستان، یک سال و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیانا طلایی نوازنده تنبک و سنتور، تیمور اوجاقی خواننده و نوازنده دایره، عبدالقدیر ثاقب نوازنده طبلا، فرامرز گلزارفرد نوازنده بالابان، عبدالکبیر معصومی خواننده و هارمونیا، حسین واحدی خواننده و نوازنده تار، ستار بابایی نوازنده تار آذری، مهدی زارع نوازنده کمانچه و ژیلا تقوی نوازنده مراژ اعضای گروه موسیقی نوای ملل هستند. سرپرستی این گروه را ژیلا تقوی برعهده دارد.

کنسرت گروه موسیقی نوای ملل با نغمه‌هایی از مشرق‌زمین و خنیاگرانی از ملل افغانستان، آذربایجان، ترکیه و ایران روز جمعه بیست و سوم تیرماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم