Web Analytics Made Easy - Statcounter


برگزارکنندگان بازی های داخل سالن آسیا ضمن لغو نشست ثبت نام ماقبل آخر این بازی ها، از کشورهای شرکت کننده خواسته اند با استفاده از "اسکایپ" برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۶ شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در عشق آباد ترکمنستان آغاز می شود و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام اعضای کاروان ورزش کشورهای مختلف آسیا و اقیانوسیه برای حضور در این بازی ها طی سه مرحله اولیه، ماقبل آخر و نهایی انجام می شود.

کمیته ملی المپیک خیلی وقت پیش از این ثبت نام اولیه حضور در این دوره بازی ها را انجام داد. این مرحله از ثبت نام در جریان نشست هماهنگی سرپرست کاروان کشورهای شرکت کننده انجام شد و اصغر رحیمی نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی در آن حضور داشت. قرار بود ثبت نام ماقبل آخر بازی های داخل سالن آسیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ تیرماه در محل برگزاری بازی ها در عشق آباد انجام شود اما برگزاری این نشست از سوی برگزارکنندگان بازی ها لغو شده است.

مسئولان کمیته برگزاری بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ضمن لغو این نشست از پیش تعیین شده، به تمام کشورهای شرکت کننده و از جمله ایران اعلام کرده اند که باید از طریق «تله کنفرانس» و با استفاده از سیستم «اسکایپ» نسبت به ثبت نام ورزشکاران و دیگر اعضای کاروان اعزامی خود در مرحله ماقبل آخر اقدام کنند! در همین راستا زمانی برای دو هفته آینده تعیین شده تا نماینده کمیته ملی المپیک ایران با استفاده از همین روش، ثبت نام اعضای کاروان کشورمان را در قالب دومین مرحله ثبت نام (ثبت نام ماقبل آخر) انجام دهد.

به گزارش مهر، بعد از نحوه سفر به ترکمنستان و راه های هوایی پیش بینی شده که انتقاد و نگرانی خیلی از کشورها را به خاطر طولانی بودن مسیر سفر به همراه داشت و حتی کمیته ملی المپیک ایران را مجبور به انتخاب راه زمینی- هوایی برای اعزام کاروان به عشق آباد کرده است، این موضوع یعنی «انجام ثبت نام با استفاده از اسکایپ به جای ثبت نام حضوری» دومین چالش بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیاست که به نظر می رسد خیلی جدی تر از چالش اول باشد.

به هر حال همانطور که بارها از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام شده، کاروان ایران برای شرکت در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا بزرگ خواهد بود. پیش بینی شده این کاروان 300 نفره باشد که فقط 80 نفره آنها در قالب تیم های مختلف کشتی راهی عشق آباد خواهند شد. البته طبق روال همیشه، ثبت اعضای کاروان در مرحله ما قبل آخر برای دو تا سه برابر ترکیب نهایی انجام می شود. طبیعی است ثبت نام این تعداد افراد با روش تله کنفرانس آنهم با توجه به سیستم ضعیف اینترنت ایران و البته ترکمنستان که به خاطر مسائل امنیتی این کشور شرایط خیلی خوبی ندارد و از طرفی تعدد تعداد رشته ها و ماده های آنها، کار راحتی نخواهد بود و چه بسا با اشتباهاتی هم همراه شود.

جالب اینکه به گفته اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا، هزینه رفت و آمد برای سفر به عشق آباد و انجام ثبت نام کاروان ایران بر عهده کمیته ملی المپیک است نه برگزارکنندگان این بازی ها؛ با این حال مشخص نیست چرا آنها به لغو نشست و انجام ثبت نام به شیوه پیشنهادی خود اصرار دارند.

کمیته ملی المپیک ایران نسبت به این مسئله معترض است و اعتراض خود را به برگزارکنندگان بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و حتی شورای المپیک آسیا (OCA) که متولی برگزاری این بازی ها به حساب می آید، به صورت رسمی اعلام کرده اما هیچ پاسخی در راستای رسیدگی به موضوع و حل آن دریافت نکرده است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟