Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-06@16:15:09 GMT

چگونه هنگام ورزش از پوستمان مراقبت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۵۵۲۸

افرادی که در فصل تابستان ورزش می‌کنند باید مراقبت‌های پوستی خاصی نیز انجام دهند تا عرق ناشی از ورزش باعث خراب شدن پوست آنها نشود. افرادی که در تابستان ورزش می‌کنند باید مراقب پوست خود باشند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت Brit، یکی از مسائلی که بهتر است در نظر گرفته شود پاک کردن آرایش قبل از ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرم پودر روی پوست ممکن است با ورزش کردن و عرق کردن صورت باعث ایجاد لکه بر روی پوست شود. ترکیب‌بندی عرق با کرم بر روی پوست ممکن است باعث بسته شدن منفذهای پوستی شود.

بهتر است بعد از ورزش صورت خود را بشویید و حتی پوست قسمتی از بدن که مستعد جوش زدن است از عرق پاک کرده و بشویید. قسمت‌های شانه‌های کمر و سینه حساس‌تر هستند.

به هنگام ورزش موهای خود را طوری ببندید که با صورت و گردن در تماس نباشد زیرا باعث می‌شود که پوست چرب شود و جوشی ایجاد شود. اگر بدن شما با دستگاه‌های ورزشی تماس پیدا کرده است بعد از ورزش آن قسمت‌ها را بشویید زیرا دستگاه‌های ورزشی باکتری زیادی دارند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد

دکتر ابراهیم شهریاری گفت: در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال، خانمی ۳۰ ساله به همراه همسرش به یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی «مطب» مراجعه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تزریق آنتی بیوتیک، خانم دچار شوک آنافیلاکسی شد.

دکتر شهریاری افزود: بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و کار احیا انجام و خانم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله بستری شد و اکنون نیز درحال درمان است.

وی با اشاره به شکایتی که در این خصوص شده است، گفت: در نظام پزشکی، پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع شد و اکنون درحال بررسی است.

 

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • پوست الکترونیک کشسانی که حس لامسه به روبات‌ها می‌دهد
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم
  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟
  • چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟