Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

محمد جواد عمرانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص امضای قرارداد جدید وزارت نفت با شرکت توتال گفت:درخصوص امضای قرارداد جدید وزارت نفت با شرکت توتال گفت:این روزها متاسفانه شاهد قرادادی ننگین دیگر در دولت تدبیر و امید هستیم؛قرادادی که وزیر نفت، آن را ثمره برجام می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:باید گفت انعقاد قراداد با کشور فرانسه ای که حتی احترام ملت ایران و وزیر خارجه ایران را ندارد و اجازه اجلاس منافقین را در پاریس می دهد و تبدیل به پناهگاه منافقین شده تاسف بار است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: چه علتی دارد فرانسه ای که روزی نقشه ترور امام را پیشنهاد می دهد و در موارد مختلفی همچون برجام و آزمایش موشکی نقش پلیس بد را ایفا می کند از جمله کشور هایی است که در اقتصاد با ایران از پیشگامان است و صنعت خودرو سازی و ... ما رابا خودروهای بنجل در دست گرفته؟!

عمرانی ادامه داد: شرکت های خارجی و مخصوصا توتال فرانسه در ایرانهیچ گاه موفق نبوده اند و نمونه آن را در دولت های مختلف همچون سازندگی و اصلاحات دیده ایم و جز ضررهای هنگفت چیز دیگری برای ما نداشته است.

وی با بیان اینکه اعتماد به شرکت ها و نیروهای داخلی همچون شرکت مناطق نفت خیز جنوبمی تواند گامی موثر در پیشرفت کشور باشد، افزود:شرکت توتال سابقهخوبی در ایران نداشته است و مهم ترین عملکرد توتال مربوط به مهم ترین منابع گازی ایران یعنی پارس جنوبی است که اطلاعات مهمی جهت لایه های گازی مشترک را در اختیار ایران نگذاشت و چندی بعد از خروج این شرکت از ایران و حضور در قطر همهتوان خود را افزایش درآمددهای گازی قطر به کار گرفت و از این حیث خیانتی بزرگ به ملت ایران کرده اند. قرارداد با شرکت توتال عاقبت خوبی نخواهد داشت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت:جای تعجب است برای دولت که همچین قرادادی را آن هم با شرکتی مانند توتال فرانسه می بنند و با این وضع این قراداد، دولت و وزارت نفت لکه ای سیاه بر کارنامه نه چندان موفق خود خواهند گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان

در آستانه فرارسدن روز شوراها ٨ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال اخیر شورای ششم و برنامه ها یک‌سال طلایی باقی مانده از عمر این دوره شورا پرداختند.

کد خبر 747838

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود