Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@16:15:07 GMT

برخورد تاکسی با عابران در نزدیکی فرودگاه بوستون

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۶۷۶۸

برخورد تاکسی با عابران در نزدیکی فرودگاه بوستون

در حادثه برخورد یک تاکسی با عابران پیاده در فرودگاه "لوگان" شهر بوستون در آمریکا، دست‌کم ۱۰ نفر روانه بیمارستان شده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به گفته سخنگوی پلیس ایالت ماساچوست حال یکی از مجروحان وخیم است و سه نفر دیگر دچار جراحت شدید شده‌اند.

به گزارش پلیس این تاکسی پس از برخورد به جدول و عبور از روی آن با چند راننده تاکسی که منتظر مسافر بودند، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راننده تاکسی به پلیس گفته است که به جای ترمز به اشتباه پایش را روی پدال گاز فشار داده است.

به گزارش پلیس به نظر نمی‌رسد این حادثه که در آستانه تعطیلی روز استقلال آمریکا رخ داده، ربطی به تروریسم داشته باشد.

به گفته سرگرد فرانک مک گین، سخنگوی پلیس ایالتی، راننده تاکسی مردی ۵۶ ساله است که همکاران تاکسیرانش او را به عنوان فرد نجیبی می شناسند. پلیس، تاکسیِ تصادفی را توقیف کرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

به گزارش بی‌بی‌سی، در هفته‌های گذشته چند حمله عمدی با خودرو علیه عابران پیاده در لندن و پاریس رخ داده و به همین خاطر انتشار خبر تصادف بوستون در ابتدا با نگرانی‌هایی همراه شده بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، این تازه‌ترین مورد از مجموعه تنش‌ها و درگیری‌ها میان پلیس و دانشجویان در دانشگاه‌های ایالات متحده است که در پی اعتراض به کشتار غیر نظامیان در غزه و حمایت‌های غرب از تهاجم نظامی ارتش اسرائیل علیه حماس شکل می‌گیرد. 

اعتراضات دانشجویی در سراسر ایالات متحده، چالش بزرگی را برای مسئولان دانشگاه در این کشور رقم زده است.

پلیس طی روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اقدام به دستگیری‌های گسترده‌ کرده و گاهی اوقات مجبور شده است برای متفرق کردن معترضان از مواد محرک شیمیایی و شوکر برقی استفاده کند.

دانشگاه نورت‌ایسترن در بیانه‌ای اعلام کرد که انتظامات دانشگاه با پشتیبانی نیروهای انتظامی محلی روز شنبه دست به برچیدن «اردوگاهی غیرمجاز» در محوطه دانشگاه زدند.

در بیانیه این دانشگاه آمده است: «آنچه دو روز پیش به عنوان یک تظاهرات دانشجویی آغاز شد، در واضع اقدامی از سوی سازمان‌دهندگانی حرفه‌ای بوده است که هیچ وابستگی به نورت‌ایسترن نداشته و به دانشگاه نفوذ پیدا کرده بودند.»

در همین حال، دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که اعتراضات از آنجا شروع شد، روز جمعه اعلام کرد که پس از دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در هفته گذشته، دیگر پلیس را به دانشگاه فرا نخواهد خواند.

مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کردند: «در حال حاضر فراخواندن دوباره ماموران پلیس نیویورک به دانشگاه نتیجه‌ای نخواهد داشت و تنها باعث شعله‌ور شدن بیشتر اتفاقات در حال وقوع در دانشگاه می‌شود؛ ضمن آنکه هزاران نفر دیگر را که ممکن است برای جامعه تهدیدآمیز باشند، به سوی درب ورودی دانشگاه می‌کشاند.»

 

به گفته مسئولان دانشگاه نورت‌ایسترن، افرادی که پس از بازداشت، کارت دانشجویی معتبر ارائه کردند، آزاد شدند‌ و باید منتظر برخوردهای انضباطی و نه صرفا اقدامات قانونی، باشند.

این دانشگاه در بیانیه‌ خود که پس از دستگیری یکصد نفر در تجمعات روز شنبه منتشر شد، تصریح کرد: «افرادی که از فاش کردن وابستگی خود امتناع کردند، دستگیر شدند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس