Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی طی پیامی انتصاب حجت‌ الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:انتصاب جنابعالی که از چهره‌های شاخص و مومن و متعهد به آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستید را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.
بدون شک حضور حضرتعالی در سازمان عقیدتی سیاسی همانند گذشته مایه خیر و برکت برای ارتش بوده و تلاش در جهت تحقق تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب، ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان، افزایش روحیه‌ی صمیمیّت بین کارکنان ارتش با سایر نیروهای مسلح و تعامل اثربخش با فرماندهی کل آجا، که در حکم انتصاب شما آمده است، برگ زرین دیگری را بر افتخارات جنابعالی در خدمت به ارتش و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.
توفیق جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) از خداوند سبحان خواستارم.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست