Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

جشنواره فیلم کوتاه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به همت روابط عمومی اداراه کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، عادله علی پور دبیر جشنواره با اعلام این خبر اضافه کرد: این جشنوارههمزمان با عید سعید فطربا هدف معرفی حمل‌و‌نقلعمومی بین شهری و کارکردهای آن، معرفی فعالیت‌های راهداران، اهمیت وجودی راهداران در نگهداری از جاده‌ها، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شامل امداد رسانی- تامین نیاز های کاربران - خودرو، راننده، مسافرجاده‌ای، توسعه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در خراسان رضوی، توسعه سیستم های حمل و نقل هوشمند در خراسان رضوی، ایجاد بستر مناسب حقوقی و قانونی برای خصوصی‌سازی و جلب مشارکت سرمایه‌های داخلی و خارجی به فعالیت‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، توسعه زیربناهای بخش بر اساس تقاضای حمل و نقل جاده‌ای و تاکید بر توجیهات فنی - افتصادی تامین زیر ساخت های راهآغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ی روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی حمل و نقل جاده‌ای، راهداری، ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای، سرمایه گذاری در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سیستم های حمل و نقل هوشمند از جمله محورهای موضوعی جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: حداکثر زمان برای آثار ۳۰ دقیقه است کهفیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی تولید شده از سال ۱۳۹۰ تاکنون آثار قابل‌پذیرش برای جشنواره می باشد.

علیپور در ادامه به جوایز نفرات اول تا سوم هر بخش اشاره کرد و اظهار داشت: به نفر اول هر بخش تندیس + لوح تقدیر + جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال،‌به نفر دوم هر بخش تندیس + لوح تقدیر + جایزه نقدی به مبلغ یک‌میلیون ریال و برای برگزیده‌ی نفر سوم هر بخش تندیس + لوح تقدیر + جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیم خواهد شد.

محسن رکنی مدیر اجرایی جشنواره‌ی فیلم کوتاه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز در خصوص مشخصات فنی آثار ارسال گفت: تمامی آثار ارسالی بایستی به‌صورت فایل دیتا به دبیرخانه جشنواره ارائه گردند.

رکنی فرمت‌های قابل‌پذیرش آثار را MXF*MOV (H.۲۶۴)*MPEG ۴(H.۲۶۴)*MPEG ۲*DV AVIاعلام کرد و خاطرنشان کرد: که با توجه به تک‌مرحله‌ای بودن دریافت آثار، در صورت راه‌یابی هر فیلم به بخش مسابقه، فایل ارائه شده توسط فیلم‌ساز مستقیماً به نمایش درخواهد آمد، ازاین‌رو ضروری است فیلم‌سازان از ابتدا نسخه نهایی اثر را باکیفیت مناسب به دفتر جشنواره ارائه دهند.

کارشناس اداره ی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی آخرین ‌مهلت دریافت آثار ۳۰ مهر ۱۳۹۶ اعلام کرد و گفت: فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه همزمان با هفته ی حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری نمایش داده می شود.

محسن رکنی در خصوص زمان برگزاری جشنواره گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ان شا الله بهمن‌ماه سال جاری اختتامیه‌ی جشنواره برگزار خواهد شد که بر همین اساس زمان دریافت آثار ۳۰ مهرماه خواهد بود و این زمان به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره از علاقه‌مندان خواست آثارخود را به اداره‌ی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی،به نشانی مشهدانتهای فداییان اسلام (نخریسی) به صندوق پستی ۶۹۸-۹۱۷۳۵ ارسال نمایند.

رکنی در پایان شماره تماس ۰۹۳۳۲۳۷۶۱۱۲، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۵۲۵، پورتال به نشانیwww.razavi.rmto.irو کانال تلگرامی حمل‌ونقل جاده‌ای به آدرس@khrrmtoبه‌عنوان مسیرهای ارتباطی اداره‌ی روابط عمومی برای پاسخگویی به سؤالات هنرمندان و علاقه‌مندان اعلام کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهارداشت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌هاست، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

 وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی  افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت