Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زرافشان سه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا در بجنورد اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز که درخواست کرده بود مدعیان لو رفتن سئوال ها، مستندات را اعلام و ارائه کنند، نظر داده است هیچ مستندی در این باره به این کمیسیون نرسیده است.
معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این موضوع که گفته شده امتحانات نهایی که سئوال ها لو رفته باید دوباره برگزار شود، منتفی است و امتحانی دوباره برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلیس فتا نیز در نشست کمیسیون تحقیقات و پژوهش مجلس شورای اسلامی حضور داشته، اعلام کرد که سئوال های افشا شده سئوال امتحانی نبوده بلکه سئوال جعلی بوده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: البته اعلام شد در منطقه ای سئوال های امتحان لو رفته بود اما این، زمانی بود که دانش آموزان در جلسه امتحان بودند و امکان استفاده از سئوال ها یا دسترسی به آن را نداشتند.
زرافشان در بخش دیگر سخنان خود به کمبود معلم در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به بازنشسته شدن شماری از معلمان، کمبود معلم در در فضای آموزشی وجود دارد اما این گونه نیست که کلاسی بدون معلم باشد.
وی تصریح کرد: کمبود معلم با اضافه کاری و یا نگاه داشتن نیروهای بازنشسته جبران می‌شود.
معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش به منظور شرکت در هجدمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی به بجنورد سفر کرده است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری