Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@17:15:01 GMT

رشد ۵۰ درصدی حمل بار در راه‌آهن کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۷۸۶۱

رشد ۵۰ درصدی حمل بار در راه‌آهن کرمان

تین‌نیوز |

مدیرکل راه‌آهن کرمان از رشد ۵۰ درصدی حمل بار و دستیابی به رکورد حمل ۲۰۷ هزار تن خبر داد و گفت: با جذب چشمه‌هایجدید بار در سال جاری، میزان تن کیلومتر مبدا- مقصدیبا رشد ۳۰ درصدی به ۱۲۵ میلیون تن رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومیاداره کل راه‌آهن کرمان سیدرضا سادات حسینی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی حمل بار در راه‌آهن کرمانگفت: با احتساب این میزان رشد در راه‌آهن منطقه میزان بارگیریطیاین مدت به ۲۰۷ هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویافزود: با جذب چشمه‌هایجدید بار در سال جاری، میزان تن کیلومتر مبدا- مقصدیبا رشد ۳۰ درصدی به ۱۲۵ میلیون تن رسیده است.

به گفته مدیرکل راه آهن کرمان میزان تخلیه بار نیز با دستیابی به رشد ۶ برابری به۱۰۴ هزار تن ارتقا یافته است.

ویتصریح کرد:این روند رشد با برنامه ریزی‌هایبه‌عمل آمده و هماهنگی‌هایصورت گرفته با شیب تندتریدر سال جاریادامه خواهد یافت.

سادات حسینیاز افزایش ۴۶ درصدیمسافر در سال جاریخبر داد و گفت: با توجه به بالا رفتن شاخص های کمی و کیفی و برنامه ریزی زمان حرکت قطارها، شاهد استقبال مسافران هستیم.

مدیرکل راه‌آهن کرمان از رشد چشمگیر حمل‌ونقل ترکیبی مواد معدنی در ایستگاه جلال‌آباد کرمان و تبدیل شدن این ایستگاه به قطب حمل‌ونقل ترکیبی خبر داد وگفت: با آماده‌سازی بستر حمل‌ونقل ترکیبی و جذب دو بار جدید بر روی ریل در سال ۹۶ که قبلاً توسط جاده حمل می‌گردید، روزانه ۴ هزار تن مواد معدنی در ایستگاه جلال‌آباد تخلیه و بارگیری می‌شود که این میزان تا ۶ هزار تن افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حمل فوق‌الذکر شامل گندله از ایستگاه جلال‌آباد به مبارکه اصفهان و سنگ‌آهن از معدن میشدوان به ایستگاه جلال‌آباد است که این امر رشد ۶۰۰ درصدی در تخلیه، ۴۰ درصدی در تناژ و همچنین ۲۰ درصدی در تن کیلومتر را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به دنبال داشته است.

مدیرکل راه‌آهن کرمان بیان کرد: در آینده نزدیک نیز با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده بارهای دیگری در کرمان بر روی ریل قرار خواهد گرفت که این امر فعال شدن بارگیری و تخلیه بار ایستگاه پورمند برای نخستین بار بعد از ایستگاه زرند و جلال‌آباد به دنبال خواهد داشت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته‌ است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • BRT کرج، خوب یا بد؟