Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل یکی از شرکت‌های جعبه سازی استان کرمان که به همراه دونفر از دوستان هم دوره‌ای خود در 8 سال دفاع مقدس، در سال 85 اقدام به تاسیس کارخانه‌ای با فعالیت‌های چاپ و تولید کارتن‌ها و جعبه‌های بسته بندی، کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، محمد حسین دعاگویی مدیر عامل یکی از شرکت‌های چاپ و تولید جعبه در استان کرمان با اشاره به نحوه فعالت خود از تاسیس کارخانه تاکنون اظهار داشت: ما در سال 85 تصمیم به تاسیس و ایجاد کارخانه‌ای با فعالیت‌های چاپ افست و تولید جعبه‌های بسته بندی در سایزهای مختلف کردیم و بعد از گرفتن زمین، تسهیلات و دستگاه‌های مورد نیاز در سال 86 فعالیت خود را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ابتدا ما حدود یک میلیارد تومان وام دریافت کردیم که 900 میلیون آن را صرف خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز کارخالنه کردیم اما طبق برآوردهای صورت گرفته توسط سهامداران که درآن زمان حدود 7 نفر بودیم، کارخانه نیازمند 1.5 میلیارد تومان سرمایه اولیه بود و از همین رو چندین سال درگیر و دار پیگیری‌هایی برای دریافت 500 میلیون وام برای ادامه فعالیت بودیم که متاسفانه بانک مرکزی چنین رقمی را تایید نکرد و تقریبا همه سهامداران کارخانه ما تا سال 89 سهام خود را واگذار کرده و رفتند.

مدیرعامل این شرکت چاپ و تولید جعبه‌های بسته بندی با عنوان اینکه با وجود چنین شرایط از شرایط پیش آمده نا امید نشدم و به فعالیت شرکت خود ادامه دادم: در سال هایی که همه سهامداران از ادامه فعالیت شرکت نا امید شده بودند و در حال واگذاری سهام خود بودند من به همراه دو نفر از دوستان دیگر که هر سه از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بودیم با روحیه‌ای انقلابی و جهادی و بدون نا امیدی عزم خود را برای فعالیت این کارخانه جزم کردیم و تصمیم گرفتیم در هر شرایطی فعالیت این کارخانه را متوقف نکنیم.

دعاگویی با بیان اینکه تمام درآمد سالانه خود را به جیب بانک‌ها میریزیم، افزود: با وجودی که فعالیت کارخانه ما در این چند سال گذشته بسیار خوب کارکرده و توانسته ایم بدون لحظه ای توقف راه خود را ادامه دهیم اما مشکلاتی هم در میان راه وجود دارند که وجود آنها انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر به خاطر کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی طی این چند سال توانایی تولید با تمام ظرفیت خود را نداشته ایم و تنها انگیزه ما در این سال‌ها این بوده که مجموعه ای که برای چند نفر اشتغال ایجاد کرده را ضایع نکنیم.

مدیر عامل این شرکت با توجه به اینکه شاید اگر کس دیگری اداره کارخانه را به عهده داشت تابحال فعالیت کارخانه را متوقف کرده بود، عنوان کرد: با وجودی که شاید ادامه فعالیت این کارخانه در شرایط فعلی صرفه اقتصادی برای من و شرکای من نداشته باشد اما همین که ادامه فعالیت این کارخانه حداقل از بیکاری، اعتیاد و فساد 30 تا 40 نفری که در این کارخانه مشغول به کار هستند جلوگیری می‌کند کافی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد