Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهستان چین لوداب با بیش از دهها روستا در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد هفته ای یک روز روز آب دارند که موجب نارضایتی آنها از این وضعیت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، همزمان با فرارسیدن فصل گرما العطش روستاهای دهستان چین لوداب در شهرستان بویراحمد بلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درست زمانی که ساکنان شهر ها در گرمای تابستان ماشین های خود را در پارکینگ خانه با آب شرب آبکشی می‌کنند و سپس حیات خانه‌ های خود را با فشار آب لوله پاک می‌کنند و احساس پاکیزگی می‌کنند و در استخر خانه باغ خود شیرجه می‌زنند و احساس آرامش و شادابی می‌کنند شیر آب را باز می‌گدارند تا بر روی ظرف‌ها برق بیفتد.

اما آیا می‌دانی آن سوتر، در برخی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در شهرستان بویراحمد در این گرمای سوزان روستاهایی وجود دارد که هفته ای یک روز آب دارند؟ آری چنین روستاهایی در کشورمان وجود دارد.

---

یکی از اهالی روستای چاه محمد دلگان به خبرنگار صبح زاگرس گفت: کم آبی و یا بهتر بگویم، بحران بی‌آبی، حیات روستاهای شهرستان بویراحمد را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: ساکنان روستاهای چین لوداب هفته ای یک بار آب دارند.

این جوان تصریح کرد: این مردم روستاها در این فرصت کوتاه فرصت دارند آب جمع کنند و بدتر آنکه زنان و بچه های کم سن و سال و حتی پیرمردان در این روستاها باید یک کیلومتر راه را طی کنند تا یا به تانکر سیار برسند یا اینکه آب روستا یک بار وصل که می شود آب را باید با دبه های 20 لیتری بر روی سر حمل کنند برای اینکه آب بیاشامند.

یکی از نوجوانان روستای دهستان چین لوداب که دبه لیتری 20آب را حمل می کرد به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هر هفته یک بار آب روستا وصل می شود و مجبور هستیم برای یک هفته آب ذخیره کنیم.

وی تصریح کرد: مردم این روستا چه گناهی کردند کهباید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

این نوجوان چینی یادآور شد: از مسئولان استانی و شهرستانی و بخشداری لوداب انتظار می رود مشکلات ما را پیگیری کنند تا دیگر لازم نباشد آب را با دبه 20 لیتری حمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی