Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل استقبال بسیار بالای مخاطبان از فیلم‌های سالن چهل‌ستون در پردیس سینمایی چهارباغ و محدود بودن ظرفیت این سالن، برنامه اکران فیلم‌های سالن چهل‌ستون به نقش‌جهان منتقل و درعین‌حال برنامه اکران فیلم‌های سالن نقش‌جهان به چهل‌ستون انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روز چهارم سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عصر دوشنبه، دوازدهم تیرماه در سینماهای اصفهان پیگیری و فیلم‌های مشخص شده به اکران درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز کار، به‌دلیل استقبال بسیار بالای مخاطبین از فیلم‌های سالن چهل‌ستون در پردیس سینمایی چهارباغ و محدود بودن ظرفیت این سالن، برنامه اکران فیلم‌های سالن چهل‌ستون به نقش‌جهان منتقل و درعین‌حال برنامه اکران فیلم‌های سالن نقش‌جهان به چهل‌ستون انتقال یافت.

مهیار حسینی، مدیر پردیس سینمایی چهارباغ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره این جابه‌جایی اظهار داشت: بر‌اساس آخرین اطلاعیه، به‌دلیل محدودیت ظرفیت سالن‌ها این جابجایی ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاع‌رسانی در این قبال صورت گرفته تا مردم دچار سردرگمی نشوند، گفت: امورات این جشنواره به‌عهده ستاد مرکزی جشنواره است و ما مجری کار هستیم. اگر تغییری در محل اکران فیلم‌ها رخ دهد، اطلاع‌رسانی آن به عهده ستاد مرکزی جشنواره است اما در هنگام خرید بلیت تغییر محل اکران فیلم‌ها به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

در سانس نخست مجموعه سینمایی چهارباغ و در سالن نقش‌جهان که از ساعت 18 آغاز شد، فیلم سینمایی آکو به کارگردانی نبی قلی‌زاده اکران شد.

این فیلم داستانی نوجوانی به نام آکو است که در یکی از بازارهای تهران به شغل باربری مشغول است. در این فیلم چند باربر مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آن‌ها رازی در دل دارند و هر بار از آن‌ها دارای قصه نهفته‌ای است.

تهیه‌کنندگان فیلم آکو، رحمت‌الله مهدیانی و نبی قلی‌زاده هستند و بازیگرانی همچون، علی محمد‌زاده، پیمان شمس، سهیل قیم غلامی، سعید سیف، حاتم میرزایی، مهدی حیدری، مصطفی یوسف‌پور، مسعود کیانی، هادی موسوی و غلامرضا بخشی در آن ایفای نقش می‌کنند.

در سانس دوم که از ساعت 20 آغاز شد، 2 فیلم کوتاه کلاس به کارگردانی امیر داساگر و سلام به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و فیلم بلند شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق اکران شد.

فیلم شکلاتی، داستان یک کارخانه شکلات‌سازی که به پارسای 13 ساله می‌رسد و پارسا به کمک دوستان خود سعی در اداره آن کارخانه دارند.

در این فیلم بازیگرانی همچون شبنم مقدمی، علی مسعودی و محمدرضا شیرخانلو ایفای نقش کردند.

سهیل موفق، کارگردان فیلم شکلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به میزبانی اصفهان، اظهار داشت: از این که در شهر بسیار زیبایی مانند اصفهان حضور دارم بسیار خوشحالم و در 2 دوره جشنواره کودک و نوجوان به میزبانی اصفهان حضور داشتم و خاطرات بسیار خوبی از این شهر دارم. امیدوارم این دوره نیز به نحو احسنت و با شایستگی برگزار شود.

وی درباره وضعیت سینمای کودک و نوجوان در ایران، بیان کرد: متاسفانه مشکل اصلی سینما در حوزه کودک و نوجوان اکران است و اگر این مشکل حل شود فیلم‌ها در حوزه کودک و نوجوان رونق بیشتری پیدا می‌کنند.

در سانس سوم نیز که از ساعت 22:30 آغاز شد، فیلم دوئل، ساخته سید محمدرضا خردمندان در بخش فیلم کوتاه، پیژامه راه راه پدر را باد برد ساخته محمد صادقی در بخش فیلم کوتاه و فیلم نسترن‌های وحشی ساخته رهبر قنبری که به بخش مسابقه نیز راه‌یافته، اکران شد.

نسترن‌های وحشی، داستان معلمی است که برای آن‌که تعداد دانش‌آموزان مدرسه‌اش به حدنصاب برسد در پی دانش‌آموزان غایب است و در این راه تلاش‌های فروانی را انجام می‌دهد.

رهبر قنبری، کارگردان فیلم نسترن‌های وحشی در حاشیه اکران این فیلم اظهار داشت: از این‌که در اصفهان حضور دارم احساس خوشحالی می‌کنم و امیدوارم در ادامه شاهید فیلم‌های تأثیرگذاری باشیم.به اعتقاد من به‌جای صحبت درباره فیلم‌ها، باید آن‌ها را مشاهده کرد و سپس درباره آن‌ها اظهار نظر کرد.

کارگردان فیلم نسترن‌های وحشی درباره فضای سینمای ایران در بخش کودکان و نوجوانان، بیان کرد: تابه‌حال فیلم‌های کودک نساخته‌ام اما سینمای کودک را به‌خوبی می‌شناسم. بر سینمای نوجوان نیز شناخت مطلوبی دارم اما متاسفانه فیلم‌های نوجوان ما به علت مسئولیت خواهی و یا مسئولیت دهی تهی هستند.

حواشی اکران فیلم‌ها د­ر روز چهارم در پردیس سینمایی چهارباغ، سالن نقش‌جهان به شرح زیر است:

* با توجه به این‌که قرار بود اکران فیلم آکو در سالن چهل‌ستون مجموعه سینمایی چهارباغ اکران شود اما به دلیل ظرفیت محدود سالن چهل‌ستون، این فیلم در سالن نقش‌جهان اکران شد.

* حدود 20 نفر از کودکان تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در رده سنی 7 تا 13 سال در فیلم آکو حضور داشتند و با شور و اشتیاق خاصی مشغول به تماشای این فیلم شدند.

ایمان صفاری، مسئول روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، شعبه اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور کودکان تحت پوشش این مرکز در جشنواره، اظهار داشت: برای ارتقای سطح فرهنگ افراد تحت پوشش، چند نفر از این کودکان، با هماهنگی این مرکز راهی سینما خانواده شده‌اند.

وی تصریح کرد: در آینده نیز قصد داریم از این کودکان در فیلم‌ها و جشنواره سال‌های آینده استفاده کنیم.

* درحالی‌که حدود 1 ساعت از شروع فیلم‌ها گذشته بود، ظرفیت 2 سانس اول این سینما تکمیل و بلیت‌فروشی برای سانس سوم این سینما صورت می‌گرفت.

* جمعیتی که پشت درب سینما حضور داشتند به پر شدن ظرفیت سینما به‌شدت معترض بودند.

* محمد نریمانی، بازیگر پیشکسوت اصفهانی در زمان اکران فیلم شکلاتی در سالن حضور پیدا کرد.

* علی مسعودی، بازیگر طنز سینمای ایران در زمان اکران فیلم شکلاتی در سالن نقش‌جهان حضور پیدا کرد و مورد استقبال مردم حاضر در سالن قرار گرفت.

* با توجه به تکمیل ظرفیت سالن نقش‌جهان در زمان اکران فیلم شکلاتی، اکران ویژه این فیلم در سینما سپاهان برگزار شد. این در حالی است که در روز شنبه نیز استقبال بسیار مناسبی از این فیلم در سینما فلسطین صورت گرفت و می‌بایست پیش‌بینی‌های لازم برای اکران ویژه این فیلم صورت می‌گرفت.

* در زمان اکران فیلم شکلاتی سیستم آتش‌نشانی سالن نقش‌جهان دچار مشکل شد و صدای آژیر سالن را فرا گرفت. به گفته مدیر مجموعه سینمایی چهارباغ فردی و از روی نادانی سبب به وجود آمدن این مشکل شد که پس از چند دقیقه مشکل رفع شد.

به گزارش تسنیم، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت به‌منظور جذب سرمایه در راستای اجرای کلان پروه‌های گردشگری شرکت در نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی اصفهان حضور یافت.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: این شرکت با تعیین مشی و رویکرد تعاملی با الگوی برد برد بخش قابل توجهی از پروژه‌های خرد مقیاس تفریحی و گردشگری را با حضور ارزنده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعامل شایسته با سازمان‌های متولی حوزه گردشگری به سرانجام رسانده است.

وی افزود: با برگزاری دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و برگزاری نماشگاه تعاملاتی در حاشیه آن، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نسبت به حضور در این نمایشگاه و اعلام ظرفیت برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راغب به فعالیت در حوزه گردشگری در ساخت کلان پروژه‌های گردشگری اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطابق با دسته‌بندی‌های انجام شده در حوزه پیگیری و اجرای طرح‌های تفریحی و گردشگری پروژه‌های گردشگری موزه دوار اصفهان نما، خط دوم تله‌سیژ، فاز دوم شهر رویاها و احداث پارک برفی در رسته‌های کلان‌پروژه‌های این شرکت قرار دارد.

ساکت با اشاره به استقبال مدیران عرصه‌های اقتصادی از این غرفه، خاطرنشان کرد: با حضور شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این مجموعه، مدیرانی همچون روسای اتاق بازرگانی شهرهای مختلف کشور و مهمانان خارجی این اجلاس در جریان کلان پروژه‌های این شرکت برای تعامل مناسب و اقدام ارزنده در حوزه تفریح و نشاط قرار گرفتند.

کد خبر 749577

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود