Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:22:18 GMT

نشست فن‌بازارهای منطقه‌ای برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۹۱۰۳

نشست فن‌بازارهای منطقه‌ای برگزار می شود

هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای به منظور بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازارها و هم‌افزایی و هماهنگی‌های بیشتر از امروز تا ۱۴ تیر در استان فارس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در هشتمین نشست سراسریفن بازار منطقه ای که از امروز در استان فارس آغاز به کار کرده استموضوعاتی از قبیل برنامه ها و فستیوالهای آتی بازار دارایی فکری، خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌امور شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات قابل استفاده برای تحقق فن بازارها، بیان تجربیات موفق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هممکاری مشترک با وزارت صنایع کره جنوبی، مطرح و ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تشریح برنامه های آتی مرکز فن بازار ملی ایران درخصوص بازاریابی محصولات دانش بنیان و همچنین شناسایی و رفع نیازهای فناوری صنایع، بخش دیگری از این نشست محسوب می شود.

بخش عمده‌ای از این نشست به اقدامات فن‌بازارهای منطقه‌ای و بیان تجربیات حاصل شده اختصاص دارد. این محورها شامل کمک به تجاری‌سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست‌های تبادل فناوری با هدف انتقال فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازاردارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناورانه‌ استان، شناسایی و تامین نیازهای فناوری استان، تسهیل صادرات محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فناورانه کشور و مشارکت در نمایشگاه ها و جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای هستند.

در این نشست نمایندگانی از مرکز فن‌بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، جهاد دانشگاهی کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی، ۱۵ فن‌بازار منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، شیراز، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد و نیز ۲ فن‌بازار منطقه‌ای در شرف افتتاح از استان‌های زنجان و سیستان و بلوچستان و همچنین ۱ فن‌بازار تخصصی با عنوان فن‌بازار تخصصی صنعت گاز حضور دارند.

طی این رویداد آخرین وضعیت برنامه ها و فعالیتهای فن‌بازارهای کشور بررسی شده و تجربیات حاصل از اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مرکز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ساماندهی فن‌بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت‌دار کشور را به عهده دارد و تاکنون ۱۵ فن بازار منطقه ای در ۱۵ استان کشور و نیز ۱ فن‌بازار تخصصی تحت عنوان فن بازار تخصصی صنعت گاز ایجاد شده و نشست های سراسری فن بازارها بصورت دوره ای و در راستای همکاری و هم افزایی بین این فن‌بازارها برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر