Web Analytics Made Easy - Statcounter

المپیاد استانی والیبال و بدمینتون زیر 16 سال اواخر این ماه(تیر ماه سال 96) با حضور کلیه شهرستان های استان در گیوی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، المپیاد استانی والیبال زیر 16 سال در تیر ماه سال جاری با حضور کلیه شهرستان های استان با هدف استعدادیابی در رشته والیبال و بد مینتون در گیوی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با رایزنی های رئیس هیات والیبال، مسئولان ورزش و جوانان و هیات های بدمینتون و والیبال کوثر انجام یافته که با هماهنگی های لازم در اماکن ورزشی گیوی برگزار می شود.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی قطب ورزش های والیبال و بدمینتون استان محسوب می شود؛ این شهرستان بارها مقامات قهرمانی و نائب قهرمانی رشته های مربوطه را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

حضور جوانان کوثری در اردوی تیم ملی والیبال کشور و درخشش بانوان بلند قامت کوثری (رشته بدمینتون و والیبال) در اردبیل از دیگر افتخارات قطب والیبال و بدمینتون استان است.

به گزارش کوثرخبر، هماهنگی برگزاری این مسابقات از سوی فرمانداری کوثر طی جلسه ای با حضور رئسای ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان کوثر در محل فرمانداری این شهرستان صورت گرفت و نسبت به برگزاری باشکوه این مسابقات تاکید شد.

اخبار مرتبط:

کوثر، نائب قهرمان مسابقات بدمینتون استان شد

تیم کوثر، نائب قهرمان مسابقات بدمینتون استان شد

تیم والیبال شهرستان اردبیل قهرمان شد

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مسابقات والیبال در گِل

(تصاویر) مسابقات والیبال در گِل

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان