Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@18:58:04 GMT

فردا؛آغاز مصاحبه آزمون دکتری علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۹۵۲۳

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی از تاریخ ۱۴ تیر تا ۱۸ مرداد به صورت سـاختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا شامل تسلط بر پایان نامه مقطع قبلی و مقالـه مسـتخرج از آن، جسـتجوی منـابع علمی، توانایی ارائه مطالب علمی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضـوعات تخصصـی رشـته برگـزار خواهـد شـد.

مرحله دوم آزمون (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) و دکتری پژوهشی سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ به صورت ساختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا (شامل تسلط بر پایان نامه مقطع قبلی و مقاله مستخرج از آن، جستجوی منابع علمی، توانایی ارائه مطالب علمی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضوعات تخصصی رشته) برگزار خواهد شد.

در هریک از ایستگاه های مصاحبه ساختارمند، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از حضور داوطلب در هر ایستگاه در زمان تعیین شده (در حدود ۱۰ دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست های موجود برای هر ایستگاه، به ارزیابی داوطلب خواهند پرداخت.

شرایط و نکات قابل توجه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه

بر اساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل ۳۰ درصد از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات است.

اطلاعات مربوط به آدرس و زمان مصاحبه در هر دانشگاه در جدول شماره ۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است. اطلاعات دقیقتر در مورد زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان در سایت دانشگاه درج خواهد شد و برای اطمینان از زمان دقیق مصاحبه مراجعه به سایت دانشگاه برگزار کننده الزامی است. عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است.

داوطلبان باید جهت حضور در جلسه باید علاوه برکارت شناسایی معتبر، کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند و از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپی تهیه کرده و در قالب یک CD، در روز مصاحبه تحویل دانشگاه دهند.

با توجه به اینکه ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه الزامی است، داوطلبان لازم است حتما یک نسخه از پایان نامه خود را همراه داشته باشند. دانشجویان ترم آخر نیز باید پایان نامه دفاع
شده یا آماده دفاع خود را جهت ارایه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. عدم ارائه پایان نامه موجب کسر امتیاز مربوط به این بخش می شود.

به گزارش سایت سنجش آموزش پزشکی، هر گونه اطلاعات بیشتر از طریق سایت دانشگاه برگزار کننده مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 848767 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد