Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفت و گو باخبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص برنامه های آتی تیم ملی بدمینتون عنوان کرد : حدود 2 ماه پیش در کمیته فنی فدراسیون بدمینتون برنامه ی اردو های تیم ملی مصوب شد. در ادامه از خانم ها و آقایان تست های لازم در کمیته ملی المپیک به عمل آمد تا نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی شوند در حال حاضر هم سرمربیان تیم ملی با بررسی نتایج مسابقات درون اردویی و نتایج ترکیب نهایی خود را برای حضور در مسابقات بین المللی اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه و در مورد مسابقات پیش روی تیم های ملی بدمینتون گفت : تنها مسابقه ای که در دستور کار تیم ملی بزرگسالان قرار دارد مسابقاتی است که از تاریخ 19 تا 24 مرداد به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار می شود. البته در این مسابقات به غیر از تیم ملی بزرگسالان ، تیم ملی جوانان هم حضور دارد .

دبیر فدراسیون بدمینتون در خصوص حضور در مسابقات بدمینتون اوکراین ، لهستان و بلژیک اظهار داشت: سرمربیان تیم ملی هر کدام برنامه های خود را ارائه داده اند و فدراسیون هم تلاش می کند تا با توجه به بودجه و توانایی مالی تا جای ممکن این برنامه ها را اجرایی کند.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات لیگ از چه زمانی آغاز می شود بیان داشت : قرار است تا 18 تیر قرعه کشی مسابقات لیگ برتر انجام شود و احتمالا مسابقات لیگ در سال جاری زودتر از سال گذشته در اواخر تابستان شروع شود.

موذن در خصوص جذب حامیان مالی و وضعیت فعلی فدراسیون بدمینتون گفت : خوشبختانه با تلاش های رئیس فدراسیون بدمینتون ، هیچ گاه به دلیل مشکلات مالی برنامه ای نبوده که اجرا نشود.

وی در ادامه مورد زیر ساخت های این رشته در کشور عنوان کرد: فدراسیون در حال برنامه ریزی است تا بتواند بدمینتون ایران را به سطح کشور های شرق آسیا برساند. خوشبختانه ما در غرب آسیا وضعیت خوبی داریم . هممچنین در تلاش هستیم تا با تقویت رده های پایه شرایط خوبی را برای موفقیت تیم های ملی پایه در سطح آسیا و حتی جهان پدید آوریم .

آبان ماه، میزبان یک مسابقه بین المللی دیگر هستیم

دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در پایان و در مورد امکان دعوت از تیم ها و ورزشکاران خارجی به کشور برای برپایی اردو های مشترک گفت :اردو های خاصی برگزار نشده اما معمولا ورزشکاران ما در همان مسابقه فجر با ورزشکاران خارجی در داخل کشور رو به رو می شوند . همچنین فدراسیون در نظر دارد تا یک سری مسابقات بین المللی در بخش جوانان را به تقویم اضافه کند و احتمالا این مسابقات در آبان با حضور چند تیم خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش