Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - فرماندار شاهرود با بیان اینکه نبود امکانات آموزشی و ورزشی در شهرک فدک شاهرود باید مدیریت شود، گفت: امکانات ورزشی و رفاهی داخل شهر در اختیار دانش‌آموزن حاشیه شهر هم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شاهرود به میزبانی این اداره با بیان اینکه اولویت کاری توجه مسئولان به مردم روستاها و حاشیه شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته باید بیشتر شود، ابراز داشت: در سال اقتصاد مقاومتی باید توسعه مناطق محروم به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزون‌تر شود لذا معتقدیم هر چه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی بیشتر هزینه کنیم به نوعی سرمایه گذاری برای آینده به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ورزش و نشاط و سلامتی از جمله مسائلی است که باید در صدر امور به آنها توجه داشت باید گفت مردم مناطق حاشیه شهرها از امکانات ورزشی بی بهره‌اند و برای دسترسی به باشگاه و یا سالن ورزشی باید هزینه‌های زیادی را متقبل شوند لذا این مهم می‌طلبد تا در راستای احیای ورزش در حاشیه شهرک‌ها تدبیری اندیشه شود.

فرماندار شاهرود با اشاره به منظور شدن دو میلیارد و هفت میلیون تومان اعتبار در حوزه ورزش و جوانان در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی می شود که بتوانیم در حوزه ورزش و سلامتی اقدامات موثری انجام دهیم، ابراز داشت: هزینه اعزام دانش آموزان به مسابقات ورزشی بسیار بالا است که پیشنهاد می شود بخشی از این اعتبار را برای اعزام و یا برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان هزینه کرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: شاهرود از استعدادهای توانمندی در زمینه علمی و به ویژه در حوزه دانش آموزی برخوردار است و اغلب آنها در کمیته ها و یا در انجمن های مختلف علمی، دینی، هنری عضویت دارند لذا علاوه بر کتاب درسی بستر پرورش ذهن نونهالان در مباحث دینی و فرهنگی نیز باید فراهم شود.

وی افزود: با توجه به بحران سرمازدگی و خسارت۱۱۰میلیارد تومانی به ۱۱ هزارکشاورز شاهرود ممکن است توان تاب آوری افراد در ادارت کاهش یابد لذا باید با دیده تکریم در حوزه ادارات با مردم رفتار شود و همچنین با توجه به هزینه های سرسام آور مدارس هیچ اداره ای نباید خدمات خود را به مدرسه ها قطع کند و توجه به بهبود وضعیت عمران فضاهای آموزشی باید در اولویت منظور شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح دوشنبه در در کارگاه آموزشی رابطان طرح داناب در اردبیل با تاکید بر اینکه همه ما باید سفیر نجات آب در استان باشیم، اظهار کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانش آموزان را به سمتی هدایت کنیم که در کنار مسایل آموزشی نسبت به کمبود آب حساس باشند، تصریح کرد: شناخت مهمترین پایه حرکت است و در موضوع آب بحث شناخت و آموزش اهمیت موضوع، در اولویت است.

مشکی آموزش های کیفی در بحث آب را یادآور شد و بیان کرد: از مدیران و دبیران مجری طرح داناب درخواست داریم تا با برنامه ریزی، اکثریت دانش آموزان مدارس را با موضوع کمبود آب و چگونگی صرفه جویی آن آشنا کنند.

وی گفت: با اجرای پویش و اطلاع رسانی ها، استفاده از پوسترها و وسایل آموزشی، امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی از پوستر مفهومی طرح داناب رونمایی شد و کارشناسان و متخصصان شرکت آب منطقه ای استان، به ارائه مباحث آموزشی و تبیینی پیرامون طرح داناب پرداخته و به سوالات حاضران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح داناب در استان اردبیل با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش و مشاوره اجرایی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اجرایی می شود.

کد خبر 6097952

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول