Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال آران و بیدگل گفت: رقابت‌های دسته اول فوتبال شهرستان آران و بیدگل از ۲۰ مرداد ماه سال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های فوتبال دسته اول شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولان باشگاه‌های فوتبال این شهرستان در سالن چهارم دی فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرت الله قربانی پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این دوره 12 تیم شامل فجر، ستارگان کارگران، نهضت بیدگل، هما آران، ستارگان هما، شاهین بیدگل، شهدای ابوزید آباد، انقلاب، شاهد، عقاب، شهدای دهنو و خونه هنرمندا به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل تصریح کرد: بر اساس برنامه در هفته اول این رقابت‌ها خونه هنرمندا با فجر، شهدای دهنو با ستارگان کارگران، عقاب با نهضت، شاهد با هما آران، انقلاب با ستارگان هما و ستارگان محمدآباد با شاهین کویر دیدار می‌کنند.

وی با بیان این که رقابت‌های دسته اول فوتبال شهرستان از 20 مرداد ماه سال آغاز می‌شود، تاکید کرد: مسابقات فوتبال فصل جدید با رقابت های رده سنی جوانان از اول مردادماه شروع می شود.

قربانی ضمن اشاره به تیم های حاضر در لیگ جوانان خاطرنشان کرد: هفت تیم بهمن بیدگل، پاس، هما آران، هنرمندان نوین، انقلاب، سپاهان و هنرمندان الف در لیگ جوانان حضور دارند.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان