Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قیدار در وره یاوران ولایت ناحیه ای بسیج دانش آموزی سپاه و آموزش شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان خدابنده گفت: پیروی از خط ولایت فقیه و دستورات رهبر فرزانه انقلاب موجبات تبدیل ایران به چنین قطب قدرتمندی در جهان را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز دوره یاوران ولایت ناحیه ای بسیج دانش آموزی سپاه و آموزش شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان خدابنده برگزار شد که به مدت سه روز با حضور ۱۰۰دانش آموز دختر و ۱۰۰دانش آموز پسر به همت حوزه های شهید فهمیده حضرت رقیه(س)شهید مطهری بزینه رود و شهید زین الدین سجاس انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این دوره اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه و دستورات رهبر فرزانه انقلاب موجبات تبدیل ایران به چنین قطب قدرتمندی در جهان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اسلام بر ۵ چیز یعنی نماز، زکات، روزه، حج و ولایت که ولایت از همه مهمتر بنا شده است افزود: اسلام یعنی ولایت و ولایت یعنی اسلام و هرچه شهید در تاریخ اسلام وجود دارد، شهید ولایت است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در طول تاریخ، دشمنی خود را از راه دشمنی و مخالفت با ولایت نشان داده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه موضوع استمرار ولایت فقیه باید در بازسازی واقعه غدیر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) در رخدادهای مختلف زندگانی خود برای تثبیت واقعه غدیر و یادآوری این واقعه تلاش کرده‌اند. امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه داشتن نیت خالص سبب پیشرفت در عرصه‌های مختلف می‌شود، خاطرنشان کرد: ترویج غدیر از اولویت‌های نظام اسلامی است به همین علت باید از حاشیه‌هایی که سبب کم‌رنگ شدن این واقعه می‌شود، پرهیز کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اگر می خواهیم که به سعادت دنیا وآخرت برسیم باید به دستورات اسلام و فرامین ولایت فقیه عمل کنیم و در حقیقتتراز نظام اسلامی ایران ولایت فقیه است ودشمنان خصوصا استکبار جهانی تلاش می کند تا تفکر امام راحل ومقام معظم رهبری از ایران حذف شود.

وی بااشاره به این که امام ولایت فقیه را در قانون اساسی گنجاند،تصریح کرد: امام ثابت کرد مشروعیت هر کاری به امضا ولی فقیه است و اگر ولی فقیه نباشد طاغوت، ظلم و استبداد است،ولی فقیه یعنی حاکمیت ارزشها،امروز بالندگی انقلاب و نظام ما به اصل ولایت فقیه است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که امام به جوانان اعتماد به نفس، استقلال و خودباوری داد و با تکیه بر مردم توانست کار عظیم انقلاب را به سرمنزل برساند،گفت: نیاز جامعه امروز حفظ انقلاب امام است، مبادا روحیه انقلابی جایش را به سازش و تسلیم بدهد،مبادا حرام خدا حلال شود.

وی با بیان این که مردم و جوانان راه امام را ادامه می دهند و ارزشهایی که به خاطر آن ها خون پاکترین انسان ها ریخته شد حفظ می شود،اظهار داشت: این انقلاب به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) سپرده می شود.

شایان ذکر است که پس از مراسم افتتاحیه به صورت تخصصی بحث های آمریکا شناسی،صالحین،حیا و عفاف،آگاهی از آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تحلیل و بررسی ساختار تشکیلات به دانش آموزان تدریس می شود و هدف از برگزاری این دوره،تربیت کادر تراز انقلاب و پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری است. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی