Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز سفرهای تابستانی نهمین نمایشگاه بازار سفر با حضور دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و مراکز اقامتی در بوستان گفتگو برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ این نمایشگاه از 14 تا 16 تیر در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
نمایشگاه گردشگری بازار سفر با هدف معرفی تورهای داخلی و خارجی برای علاقه‌مندان به سفرهای برنامه‌ریزی‌شده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، مراکز اقامتی و شرکت‌های فروش تجهیزات سفر و شرکت‌های بیمه خدمات و محصولات خود را در زمینه سفر ارائه می کنند.
این نمایشگاه از 14 تیر به مدت 3 روز از ساعت 10:00 تا 22:00 پذیرای علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۸۲ نفر از حافظان کرمانشاهی در مدرسه دخترانه شهدای پروین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان کرمانشاه در سه حوزه کرمانشاه، هرسین و جوانرود برگزار شد که حافظان قرآن شهر‌های کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در شهر کرمانشاه و منطقه اورامانات در شهر جوانرود در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شرکت‌کننده در این آزمون نسبت به سال گذشته ۶۳ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: در حوزه آزمون کرمانشاه ۲۰۰ نفر، هرسین ۴۳ نفر و اورامانات ۳۹ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن شرکت کردند که ثبت‌نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته انجام گرفته است.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان به حافظان قرآن که نمره قابل قبول را کسب کرده باشند مدرک معادل دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری علوم قرآنی اعطا می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • درگذشت صدای جوان رادیو