Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:38:03 GMT

انحراف مسیر حقوق بشر به نفع آمریکائی ها!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۰۳۲۰۵

انحراف مسیر حقوق بشر به نفع آمریکائی ها!

کارشناس مسائل سیاسی در چهار محال و بختیاری گفت: حقوق بشر از نظر آمریکائی ها یعنی نظامی که معتقد است هر تیمی که در مرز و عمل فایده مادی داشته باشد ارزشمند بوده و در غیر اینصورت بی ارزش است بنابراین تاجایی که مقدسات یا حقوق و یا حدود برای ان ها ارزشمند بوده که به منافع مالی لطمه ای نزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در چهار محال و بختیاری در گفتگو با بام ایران خبر اظهار کرد: حقوق بشر ممکن است برخاسته از فطرت انسان باشد که این حقوق را خداوند متعال تعیین کرده و دوم مبنایی که مبتنی بر طبیعت انسان است نه فطرت وی و آن را بشر تعیین میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اذعان داشت: حقوق بشری که ما مورد نظر داریم و برای ما تعبیه شده است حقوق بشری است که مبتنی بر فطرت انسان است اما حقوق بشری که امریکا و جهان استکبار از آن نام می برند مبتنی بر طبیعت و خواسته های انسانی است.

وی با اشاره به اینکه تردید فکر و اندیشه آمریکا و جهان استکبار بر چند اصل استوار است تصریح کرد: اول انکه امریکایی ها و صهیونیسم های دیگر مبنایی اندیشه ان ها این است که باید برای جهانی شدن در خدمت یهودیت صهیونیسم باشد .

بسیج ادامه داد: دومین اصل فکر و اندیشه آمریکا و جهان استکبار کاپیتالیسم است یعنی نظام سرمایه داری که به خودش حق می دهد به خاطر رسیدن به سرمایه و رسیدن به ثروت هرکاری را انجام دهد و سوم در واقع پرا گماتیسم است یعنی نظامی که معتقد است هر تیمی که در مرز و عمل فایده مادی داشته باشد ارزشمند بوده و در غیر اینصورت بی ارزش است بنابراین تاجایی که مقدسات یا حقوق و یا حدود برای ان ها ارزشمند بوده که به منافع مالی لطمه ای نزند.

وی با بیان اینکه مبنای اندیشه دیگر امپریالیسم است یعنی نظامی که برای توسعه اقتصاد و سیاست خودش به هر قیمتی که شده از کشورهای و از منابع انسان های دیگر بهره ببرد اینها مبانی فکری و اندیشه ای حقوق بشر امریکایی است اذعان داشت: بنابراین با توجه به اینها و اینکه ان ها چون معتقد هستند قیامتشان جلو جلو اماده است و فکری هم برای اخرت خود ندارند پس تعریف ان ها از حقوق بشر در واقع یعنی حقوق امریکایی هایی که دنیا مدار هستند.

بسیج خاطر نشان کرد: چیزی در آموزه های ان ها جز حقوق بشر محسوب می شود که به نفع نظام سرمایه داری آمریکا و نظام صهیونسمی می شود.
وی با بیان اینکه ما به راحتی اینهمه جنایت هایی که دارد انجام می شود را می بینیم عنوان کرد: همه انسان هایی که کشته می شوند ، کودکانی که زیر دست و پا له می شوند ، امارهایی که صورت می گیرد ، انسانی که از قحطی میمیرد و کسی از بیماری میمیرد برای حقوق بشر امریکایی هیچ مسئله ای نیست.

بسیج یاداور شد: آن ها به راحتی هواپیمای مسافر بری میزند، ترور می کنند، یک کشور را مورد هجوم خود قرار می دهد ، بمب می اندازد ، از اسلحه شیمیایی استفاده می کند و به راحتی با قوانینی که چنگ ان ها است بر علیه هر کشوری که خواستند قطعنامه صادر می کند.

وی با بیان اینکه ما با قوانین حقوق بشر آمریکایی و جهان استکبار صد درصد مخالف هستیم اظهار کرد: همه اینهایی که از آن ها نام برده شد به نفع نظام امریکا تمام می شود وما با این یعنی حقوق بشر امریکایی مخالف هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر

بر اثر برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ با کامیون ۱۰ چرخ معدن در جاده خاکی روستا‌های عشایری منطقه دهان قلعه تا محمدزورآب از توابع شهر انابد استان خراسان رضوی حادثه رخ داد و منجر به مصدومیت راننده خودروی پژو ۴۰۵ شد. یکی از دلایل این حادثه نداشتن جاده مناسب است.

روستا‌های محمدزورآب، چشمه سفید، معدن سیا، سیناب و چندین روستای دیگر در این منطقه از جاده آسفالت شده محروم هستند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر حادثه تصادف را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • ذهن آمریکااندیش