Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدی‌زاده می‌گوید گل‌محمدی به کار با جوانان علاقه‌مند است و کارنامه‌ی موفقی هم در این زمینه دارد که این عامل می‌تواند سرخپوشان را به کسب نتایج خوب امیدوار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا مهدی‌زاده در گفت‌وگو با زیتون در خصوص آخرین وضعیت تمرینات تراکتورسازی اظهار داشت: دورهی بدنسازی را می‌گذرانیم و روزانه در دو نوبت صبح و عصر بدنسازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات شرایط خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه‌ی زیادی در تمرین حضور دارند.

وی افزود: امشب برای برپایی اردوی تمرینی راهی تهران می‌شویم و چند بازی دوستانه نیز در این اردو خواهیم داشت. همه‌ی بازیکنان در تمرین تلاش می‌کنند تا خودشان را نشان دهند و محرومیتی که تیم گریبان‌گیرش شده، انگیزه بازیکنان جوان را چند برابر کرده است. تراکتورسازی تیم بزرگی است و همه دارند تلاش می‌کنند تا این تیم بتواند نتیجه‌ای مناسب خود کسب نماید و مطمئناً این مهم نیز دور از دسترس نخواهد بود.

بازیکن جوان تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بازیکنان جوانی که به این تیم اضافه شده‌اند، بیان داشت: جوانان با انگیزه‌ایبه تیم اضافه شده‌اند و فرصتی برایشان مهیا شده تا محک زده شوند. بازیکنان جوانبرای حضور در ترکیب تیم انگیزه بالایی دارند و تمام تلاش خود را نیزانجام می‌دهند.

مهدی‌زاده گفت: فصل گذشته در پست‌های مختلفی بازی کردم و خوشبختانه توانستم خودم را ثابت کنم، پست تخصصی من دفاع وسط هست ولی با تصمیم کادر فنی در هر پستی که صلاح بدانند، بازی خواهم کرد و همانطور که در بازی‌های فصل گذشته نشان دادم، سعی خواهم کرد برای بازیکنانی که رفته‌اند، جایگزین مناسبی باشم.

وی بیان داشت: باید از قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اطمینان کرد و فرصت داد تا بتوانم خودم را ثابت کنم. آقای گل‌محمدی کار کردن با جوانان را دوست دارند و تجربه‌ی موفقی هم در این زمینه دارند؛ با کادر فنی خوب و موفقی که داریم به کسب نتیجه‌ی مناسب امید بسیاری داریم.

این بازیکن جوان در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: از هواداران به خاطر حضور در تمرین حمایت‌هایشان متشکرم؛ هواداران بدانند که تیم در شرایط سختی قرار دارد و تنها امید ما و دیگر اعضای تیم، حمایت و حضور هواداران است، از آن‌ها می‌خواهم کنار تیم باشند و در این شرایط دشوار تنهایمان نگذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، شجاع در ۳۴ سالگی همچنان پرتلاش، دونده و خستگی‌ناپذیر کار خود را ادامه می‌دهد و در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند. او جزو بازیکنانی است که در تمرین فعال ظاهر می‌شود و در بازی‌ها نیز نمایش درخشانی دارد.

خلیل‌زاده در بازی با استقلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بر اساس آمارها، بیشترین کنش دفاعی را از خود ثبت کرد تا با سپری‌کردن یک روز عالی، تیمش را بدون گل خورده از زمین خارج کند.

نکته جالب در مورد او، سرعت بالایی این مدافع است که باعث می‌شود تا در کورس‌ها مهاجمان حریف را شکست دهد.

شجاع که فصل درخشانی را با تراکتور داشته، انگیزه زیادی دارد تا در پنج بازی باقیمانده لیگ برتر و سه دیدار احتمالی جام حذفی نیز بدرخشد تا سهمیه نخبگان یا قهرمانان را برای تراکتور به ارمغان بیاورد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است