Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:12:22 GMT

بهسازی 10 حلقه چاه آب شرب در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۰۳۶۱۶

بهسازی 10 حلقه چاه آب شرب در ایلام

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تجهیز، راه‌اندازی و بهسازی 10 حلقه چاه آب شرب در شهرهای استان ایلام خبر داد.

رضا رضاییدر گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات کمبود آب و بهره‌برداری مناسب از منابع تامین آب شهرها این معاونت با همراهی امور آبفای شهرهای مربوطه در سه ماه اول سال جاری مواردی را عملیاتی و اجرا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح بهسازی 4 حلقه چاه قوچعلی شهر ایلام، افزود: در راستای ارتقاء سیستم بهره‌برداری و نصب تجهیزات بهینه اکیپ اجرایی این معاونت با همکاری مدیر آبفای شهر ایلام پس از انجام عملیات ویدئومتری 4 حلقه چاه قوچعلی اقدام به بالا آوردن کلیه الکتروپمپ و سایر منصوبات چاه‌ها کرده و پس از تعویض الکتروپمپ‌ها و نصب لوله‌های آب بر جدید، نسبت به تجهیز مجدد آنها انجام شد.

رضایی اضافه کرد: با این اقدام امکان برداشت بیشتر از این منابع با استمرار و پایستگی بالاتری را فراهم کرده که برای انجام این مجموعه عملیات اجرایی هزینه‌ای بالغ بر 870 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت صورت گرفت .

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه بهسازی چاه شماره 3 و 5 شهر مهران و تعویض الکتروپمپ شناور چاه آب شرب صالح‌آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته است، تصریح کرد: چون منابع آبی شهر مهران واقع در محدوده دشت محسن‌آباد به صورت محدود هستند. در فروردین و خرداد ماه سال جاری به منظور کارکرد بهینه و افزایش آبدهی چاه‌های شماره 3 و 5 این شهر منصوبات آن تعویض و بهسازی لازم به عمل آمد. برای این منظور نسبت به خارج کردن تجهیزات قدیمی داخل چاه‌ها اقدام و با نصب الکتروپمپ‌های جدید و تعویض لوله‌های آب‌بر فرسوده نسبت به تجهیز مجدد آنها مبادرت شد و برای انجام این عملیات 540 میلیون ریال هزینه شد .

وی ادامه داد: به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان شهر صالح آباد و تأمین آب شرب مستمر، الکتروپمپ چاه این شهر که دچار سوختگی شده بود؛ با هزینه‌ای بالغ بر 180 میلیون ریال نسبت به نصب و راه اندازی الکتروپمپ شناور جدید(تعویضی) اقدام شد .

رضایی در ادامه به بهسازی چاه شماره 4 ایوان اشاره و عنوان کرد: در خردادماه سال جاری چاه شماره 4 ایوان منصوبات آن از داخل چاه استخراج و پس از تعویض الکتروپمپ شناور به منظور افزایش آبدهی توسط پرسنل اجرایی این معاونت و تلاش مستمر همکاران شاغل در آبفای شهر ایوان با هزینه ای بالغ بر 420 میلیون ریال اقدام به نصب آن در همان روز اقدام و وارد مدار بهره‌برداری شد .

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در خصوص بهسازی چاه آب شرب دلگشاه (ملکشاهی) و تعویض الکتروپمپ در چشمه «میان تنگ» ملکشاهی نیز گفت: بر اثر ریزش چاه آب شرب دلگشاه نسبت به جابجایی و تعویض تاسسات (الکتروپمپ شناور، لوله آب بر چاه و....) چاهکی که قبلا حفاری شده بود اقدام لازم بعمل آمد .

وی افزود: این اقدام با همکاری مدیر آبفای شهر ملکشاهی و تلاش پرسنل اکیپ اجرایی معاونت‌های بهره‌برداری و مالی و پشتیبانی برای استفاده بهینه از چاه آب شرب ملکشاهی در سریعترین زمان ممکن انجام و هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت بعمل آمد .

رضایی همچنین از تعویض الکتروپمپ در چشمه «میان‌تنگ» ملکشاهی خبر داد گفت: به منظور ارتقاء سیستم بهره‌برداری و کارایی بالاتر، یک دستگاه الکتروپمپ از مجموعه الکتروپمپ‌های چشم میان تنگ ملکشاهی با هزینه‌ای بالغ بر 380 میلیون ریال، تعویض، نصب و راه‌اندازی شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه بهسازی چاه شماره 1 دشت اکبر دهلران نیز از جمله برنامه‌های اجرا شده بود، اظهار کرد: به منظور ارتقاء سیستم بهربرداری و بالابردن راندمان کاری لوله های آب بر چاه شماره 1 دهلران که کاملا فرسوده شده بود از مدار بهره‌برداری حذف و 100 متر لوله 6 اینچ جدید جایگزین و نصب و راه‌اندازی شد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست