Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با تأکید بر تشدید نظارت پلیس البرز بر جاده قزل‌حصار، از ساماندهی نمایشگاه‌ها و پارکینگ‌های اتومبیل در این منطقه خبر داد.

سرهنگ محمدعلی صفایی اظهار کرد: تعدادی واحد فاقد مجوز پروانه کسب و بهره‌برداری با استقرار در جاده قزل‌حصار با راه‌اندازی نمایشگاه اتومبیل و پارکینگ خودرو، بدون رعایت قوانین و مقررات قانونی و همچنین نداشتن صلاحیت فعالیت در این حرفه، اقدام به خریدوفروش و کارشناسی خودرو می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فعالیت این واحدهای غیرقانونی زمانی به معضل اساسی برای شهروندان استان البرز تبدیل‌شده است که تعداد زیادی از مراجعان به این مراکز به دلیل ناآشنا بودن با نحوه تنظیم قرارداد و مبایعه‌نامه از سوی این افراد مورد کلاه‌برداری قرار می‌گیرند .

سرهنگ صفایی افزود: از سال گذشته تعداد زیادی پرونده قضائی در مراکز انتظامی این شهرستان مبنی بر کلاه‌برداری، تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی منتج به پلمب 12 واحد صنفی متخلف و جلوگیری از ادامه فعالیت آن‌ها شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با تأکید بر این موضوع که جاده قزل‌حصار به جهت شرایط جغرافیایی ویژه‌ای که دارد و از گذشته به محلی برای خریدوفروش خودرو تبدیل‌شده است تحت نظارت کامل پلیس قرار دارد، گفت: از هفته گذشته به‌منظور پیشگیری از هرگونه موارد خلاف قانون و جرائم مربوط به کلاه‌برداری، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای خریدوفروش اتومبیل نظارت دارند که در این رابطه تاکنون 11 واحد صنفی متخلف پلمب‌شده است .

وی با هشدار به شهروندان مبنی بر اینکه خریدوفروش خودرو از مکان‌های فاقد مجوز قانونی عواقب خوشی ندارد گفت: شهروندان قبل از خرید خودرو از قانونی بودن فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل اطمینان یابند .

سرهنگ صفایی گفت: نمایشگاه‌های اتومبیل مکلف به نصب جواز کسب در محل فعالیت خویش هستند و هرگونه تخطی از این دستور، تخلف محسوب می‌شود و شهروندان باید از معامله در این واحدهای صنفی پرهیز کنند .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حسین اخگر پور روز جمعه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این مسیر و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسوول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

پیک موتوری برقی در محدوده بازار تهران آغاز به کار می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه برقی و پاک، پیک موتوری برقی جایگزین موتور‌ها با سوخت فسیلی در محدوده بازار تهران می‌شود.

زینب عبادی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنون است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه باید در راستای تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شده است.



عبادی افزود: با توجه به جمعیت شناور روزانه بازار بیش از ۲ میلیون نفر و جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ سلامتی شهروندان، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوده بازار در نظر گرفته شده که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در کیوسک‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • پولشویی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات