Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:15:26 GMT

شهرستان اهر ظرفیت های بالایی در زمینه فوتبال دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۰۴۴۶۸

شهرستان اهر ظرفیت های بالایی در زمینه فوتبال دارد

اهر - مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده پاس اهر گفت: شهرستان اهر ظرفیت های بالایی در زمینه فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهبود سعادتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این باشگاه از سال گذشته جواز تأسیس دریافت کرده است، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر فوتبال آموز جذب کرده و آموزش و سازمان‌دهی کرده‌ایم و در حال حاضر دو نفر از فوتبال آموزان زیر ۱۳ سال پاس اهر به‌عنوان بازیکنان تیم منتخب آذربایجان شرقی انتخاب‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با آغاز فصل تابستان و تا به امروز نزدیک به ۱۳۰ نفر فوتبال آموز در باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده پاس اهر ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین برای آموزش به فوتبال آموزان از مربیانی استفاده می‌کنیم که علاوه برداشتن کارت مربی‌گری بلکه در سطح استان حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده پاس اهر بابیان این‌که اعتماد خانواده‌ها نسبت به ثبت‌نام در این باشگاه مایه افتخار است، افزود: با توجه به اینکه باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده تمامی امکانات مورد نیاز را دارا است امیدواریم بتوانیم تعداد فوتبال آموزان را سال به سال افزایش دهیم.

سعادتی اضافه کرد: بر اساس استعداد سنجی‌هایی که در بین فوتبال آموزان صورت گرفته امید داریم که امسال حداقل بتوانیم پنج نفر راهی تیم منتخب استانی کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی فوتبال، گفت: روزهای دوشنبه از ساعت ۶ الی ۸ عصر و روزهای چهارشنبه از ساعت ۵ الی ۷ عصر برگزار می‌شود، به‌طور معمول هر هفته دو جلسه کلاس آموزشی داریم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سردار شهید عباسقلی زاده پاس اهر تصریح کرد: این باشگاه طبق تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد و بهزیستی دارد حتی ریالی از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهادهای حمایتی دریافت نمی‌کند و غیرازاین اگر افرادی که بی‌بضاعت باشند علاوه بر رایگان بودن کلاس‌ها بلکه برای معرفی به تیم‌های استانی حمایت می‌کنیم، هدف از برگزاری کلاس‌ها پر کردن اوقات فراغت فرزندانمان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ سردار احمدرضا رادان که بعدازظهر یکشنبه سفری چند ساعته به بوشهر داشت، همراه با چند تن از معاونان خود و فرمانده انتظامی استان به دیدار همسر و دو فرزند شهید محمدرضا جمالی از شهدای نیروی انتظامی استان بوشهر رفت.
فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، حضور نزد خانواده شهدا را زیارت دانست و گفت: همه در عمر دنیایی خود زندگی می‌کنند، اما باید در زندگی معنا وجود داشته باشد و شهادت به زندگی معنا می‌دهد و به آن نور می‌بخشد.
سردار رادان بیان کرد: شهید با شهادت خود به خانواده نیز این افتخار را می‌دهد که خود را خانواده شهید بنامند و به ما و همکاران خود نیز افتخار این را می‌دهد که بگوییم همکار شهید هستیم.
شهید محمدرضا جمالی، زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۱ در شهر کلمه شهرستان دشتستان استان بوشهر بود که در ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در درگیری با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان استان سیستان‌وبلوچستان به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • راه‌اندازی مرکز راهنمایان گردشگری کرمان
  • فراهم‌سازی زمینه اسکان روزانه بیش از ۴۰ هزار مسافر
  • فارس مهیای میزانی نوروز / فراهم‌سازی زمینه اسکان روزانه بیش از ۴۰ هزار مسافر
  • افزایش ون‌های جدید به ناوگان سامانه جانبازان و معلولان
  • ون‌های جدید به ناوگان سامانه جانبازان و معلولان اضافه شد